Pomalu z tebe začínám mít depresi že neumím psát
, ale psal jsem to už dvakrát..
Tak že jinak.. první náplň na výrobní lince má jiné specifikace nežli ty co koupíš jako předepsanou originální náplň. Je to vlastně mix dvou až tří olejů, ale většinou dvou s určitým poměrem , Mitsubishi , Nissan Toyota atd.. má třeba mix oleje pro manuální a automatické převodovky, třeba poměr 30/70 , už se dokonce prodává jedno a to samé balení oleje které můžeš nalít jak do automatů tak do manuálu .
Pokud máte možnost přes známého sehnat náplň z výrobní linky , tak bych toho využil spíš , nežli kupovat to co je napsáno v knížce.
Olej v převodovce nepodléhá téměř žádné oxidaci ani jiné degradaci díky minimálním teplotám a pokud nejsou problémy s řazením tak ti každý zasvěcený doporučí nechat ten původní .
Má zkušenost třeba u mitsubishi, které se rozpadlo šasi stářím po 900 000km, a olej v převodovce byl až do konce originální
Ale to je už na vás , kupte si co chcete ..
Ale originální si raději uchovejte