no že ISG nepoškozuje motor? HAHA jedu si tak s bývalým firemním Volvem ropákem po německé A3 .. a nejedu vubec pomalu, jinými slovy jedu těch tempomatových 180-190, odchází palivo odbočím na benzínu zastavím i stojanu... všechny auta normální se nechají minutknu dochladnout.. volno ne.. jak se zastavilo .. pic.. ISG okamžitě usmrtilo chod motoru. A žádné podůrné chlazení turba tam fakt není. jak se to zastaví na klice, stojí i chlazení turba a hřídel.. Jakýkoliv turbobenzín to má uplně stejně.
S tímhle zařízením ať si políbí ( )( ) protože
to je nejvíc nejzbytečnější součástka co vůbec autoprůmysl mohl vymyslet.
Prodražuje díly a tedy i cenu vozidla pro spotřebitele. Díly jsou prokazatelně těžší (větší akumulátor a spol) což jednoznačně má vliv na spotřebu (byť miniaturní tak má)
Prokazatelně to nic nešetří a já osobně tvrdím, že to prokazatelně součásti nadbytečně namáhá a snižuje jejich životnost. A ty kecy od prodejců jsou prachsprosté lži, co mají naučené a musí říkat a jakýkoliv motorář se jim zaslouženě směje. Ale taky pro ně je doba životnosti doba záruky což je obvykle 150 -200 tis km. A ano, to opravdu dneska přežije většina nových aut. Sem tam s jednou výměnou motoru na záruku...
a veřejně hlásím, že funkci z GDI jsem uspešně potlačil
a nestydím se za to, naopak je to hrdé vítězství