tohle budu řešit z principu věci. Toto zařízení nechci používat, nechtěl jsem ho do auta a je to vymyšlené pouze kvuli debilně postavenému emisnímu testu. Pravděpodobnost, že až se ty emisní cykly změní, bude ISG zcela zbytečné. Toto zařízení prodražuje auto cenou (jiná baterka, startér, kabeláž, elektronika). Zároveň se již projeví u starších aut závady s ISG, kde auto prostě znova nenastratovalo samočinně. BAterky odchází prokazatelně podstatně častěji. Každej motorář ti si z tohoto systému klepe na čelo. Už jen kvuli správnému mazání, kde tyhle starty s odpojením olejového čerpadla spoléhají jen na funkci olejových povlaků, u turbomotorů zcela nemožnost dochlazení, auto prostě zvadně okamžitě na světlech bez ohledu na to, že dva kilometry se otáčkoměr nepodíval dílek pod omezovač.. Naprosto kontraproduktivní věc, zcela proti potřebám dlouhodobému a správnému fungování motoru. A v neposlední řadě, já chci mít motor pod kontrolou, JÁ jako řidič a za mojí 25letou eru řízení motorových vozidel bylo každé chcípnutí známka závady a nefunkčnosti jednotky.
Teď je tenhle systém v provozu zhruba 10 let od prvních aut a problémů se řešilo více než dost. U francouzských aut jsou startéry brané už jako spotřební materiál.
Vysvětli mi prosím jedinou výhodu, jednu jedinou tohohle systému. Kromě "relativního šetření spotřeby", což jak se ukázalo je v reálném provozu naprosto zanebatelné promile
Protože nevýhody jsou jasně dané
-> Zhoršení komfortu jízdy. I vlétě se zaplou klimou když si auto myslí, že auto je vychlazený, tak vypne. TAkže behem par vteřin je cítit vlhkej teplej vzduch z okolí.. Takže se teplota mění a houpe a to mě příjemné není
-> Vibrace startování a prodleva. Asi jsem rychlejší jak ten systém, ale zvládnu zařadit a přidat plyn dřív než tenhle systém nastartuje takže tam je chvilka mrtva což občas vede k tomu, že se rozjedeš jako první den v autoškole.
-> životnost součástek je prokazatelně snížena vyšším opotřebením
-> Stojí to víc peněz, které mohli být využity za daleko zábavnější doplňky..
Takže já si bez ohledu na brusel a jakýkoliv úřad a instituci tento systém odpojím a je mi to zcela lhostejné, že to bude žrát o 0,001 litru víc. Všichni ví, že to k ničemu není, přesto se to cpe uplně všude a spotřebitelé jsou jak ovce, které tupě věří uplně všemu.. ale s tím se smířit já osobně nehodlám Tohle není automobilový progress, ale naopak totální degradace. Už mám doma součástky cca 50korun a brzy vznikne automatický odpojovač ISG a já budu spokojen.