Cee´d-ISG-systém start/stop

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Příspěvekod slava » 11.02.2009 15:20

No nevím jestli je návratnost investice do ISG rychlejší než životnost auta. Kdyby radši přidali 6. rychlostní stupeň aby na dálnici, nebo při ustálené 90 sátce to jelo na poloviční otáčky, to by byla ekologie. A jak píše dál, tak ten co nechce jejich převratný vynález, bude mít těžší převodovku a za trest se mu bude hůř řadit nebo co? Nevím teda co si o tom mám myslet. Ať si přečte přispěvky na old.kia-club.org a má inspiraci na tolik různych vylepšení stávající výroby, že nebude stíhat vymýšlet. Při tolika statisícových sériích by měl tolik vděčných propagátorů značky :kia: , že i rekordní prodeje Toyoty by oproti značce :kia: byly za pár let jenom zlomky!!!!!!!!!!!!!
S pozdravem :kia: za všechny, všichni za :kia: :thu:
Uživatelský avatar
slava Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 688  Témata: 1
Registrován: 11.11.2008
Bydliště: Hodonín, jižní Morava  Czech Republic (cz)
4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1)
16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (2) Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (1)

Kia PRO_cee'd (2009)
35000 km @ 6.8 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Příspěvekod TWiDY » 11.02.2009 15:32

O víkendu jsem jezdil se zcela novým BMW 320i Touring MY2009 (najeto nějakých 2000 km) a auto bylo také vybaveno technologií start/stop (pod jakým obchodním názvem to prodává BMW nevím)
Musím říct, že v běžném provozu po městě to skoro člověk ani nevnímá. Je to i tím, že motor je tak perfektně odhlučněn, že prakticky v autě není slyšet. O vypnutí motoru informuje auto na displeji na přístrojovce a samozřejmě to poznáte na otáčkoměru. Po sešlápnutí spojky a zařazení jedničky se auto rozjede jako by se nic nedělo :)
Je to jistě zajímavý nápad, nicméně zcela jistě musí na to být nadimenzován startér atd. i tak asi opotřebení bude větší. Otázka zní zda se to ve svém důsledku nějak může projevit na spotřebě a ekonomice provozu auta. Osobně mám o tom trochu pochybnost a připadá mi to jen jako další hra od automobilek na to, aby zákazník měl "dobrý ekologický" pocit. Vždyť jen, kdyby platilo, že uvedený systém bude mít vliv na častější výměnu baterií, tak se podle mě celý ekologický přínos smazává....

Jinak mimochodem zpracování a provedení auta od BMW je naprosto perfektní a ještě bude dlouho trvat než se Korejci dostanou na úroveň takových aut, i když BMW je samozřejmě jiná liga a otázka je zda vůbec je ambicí automobilky jako je KIA se na takovou úroveň dostat.
39.000 km @ ---> ObrázekObrázek
TWiDY Muž
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 103  Témata: 3
Registrován: 29.01.2008
Bydliště: Praha  Czech Republic (cz)

Kia Rio II (2006)
50000 km @ 7.6 l/100km

Příspěvekod Axel » 11.02.2009 15:47

Zajimavá věc, už jsem zvědav co o tom budou psát ti co si to zvolí...taky jsem zvědav na tu novou převodovku, jestli se fakt zlepší. Jinak já bych si to do auta asi nedal a nebo bych to měl pořád vypnutý a nebo bych čekal až co na to recenze, testy a tak...pokusným králíkem by se mi totiž moc nechtělo být...
Fandím:
Moto GP
Tým: Ducati Marlboro Team; Jezdec: Casey Stoner (samo na prvním místě jsou naši jezdci :) )

Formule F1
Tým: Scuderia Ferrari Marlboro; Jezdec: Felipe Massa
Uživatelský avatar
Axel Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 544  Témata: 1
Registrován: 04.02.2009
Bydliště: Děčín  Czech Republic (cz)
5. sraz Kia-Club.org (1) Organizátor srazu (1)

Kia cee'd SW (2008)
34000 km @ 7.6 l/100km

Příspěvekod snike » 11.02.2009 16:23

TWiDY píše:O víkendu jsem jezdil se zcela novým BMW 320i Touring MY2009 (najeto nějakých 2000 km) a auto bylo také vybaveno technologií start/stop (pod jakým obchodním názvem to prodává BMW nevím .........


.... je to součástí balíčku, který se u BMW nyzývá BMW EfficientDynamics http://www.bmw.com.cz/cz/cs/newvehicles/3series/sedan/2008/allfacts/effdyn/introduction.html
KIA XCeed 1,6 T-GDI GPF 7DCT 150 kW Spring Edition žlutá Quantum 97.999 km ... Kanec klubuObrázek
Uživatelský avatar
snike Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 6105  Témata: 86
Registrován: 02.10.2007
Bydliště: Praha - Horní Počernice  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1)
9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1)
17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1)

Kia XCeed (2021)
97999 km @ 8.00 l/100km

Příspěvekod arny » 17.03.2009 01:18

Nejak zostalo ticho v tomto vlakne. Mate uz niekto auto s tymto doplnkom. Vcelku ma zaujima aky realny vplyv na spotrebu to ma. Bol by som rad keby to niekto otestoval.
arny Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 12  Témata: 1
Registrován: 28.12.2008
Bydliště: Trencin  Slovakia (sk)

Příspěvekod snike » 02.04.2009 11:33

Na autosalonu v Lipsku už byl vystavený Cee´d s funkcí ISG ;-)

Obrázek Obrázek
KIA XCeed 1,6 T-GDI GPF 7DCT 150 kW Spring Edition žlutá Quantum 97.999 km ... Kanec klubuObrázek
Uživatelský avatar
snike Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 6105  Témata: 86
Registrován: 02.10.2007
Bydliště: Praha - Horní Počernice  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1)
9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1)
17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1)

Kia XCeed (2021)
97999 km @ 8.00 l/100km

Příspěvekod arny » 18.04.2009 01:19

snike píše:Na autosalonu v Lipsku už byl vystavený Cee´d s funkcí ISG ;-)


A co na nasich cestach? Ved by to do aut mali davat uz od februara. To to este fakt nikto nema? Resp. nemate nejake blizsie informacie ako presne toto funguje kedze tych ISG systemov je niekolko. Niekde som cital, ze to co pouziva kia je ISG z BMWcka neviete co je na tom pravdy?
arny Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 12  Témata: 1
Registrován: 28.12.2008
Bydliště: Trencin  Slovakia (sk)

Příspěvekod Dajek » 18.04.2009 09:17

@ARny
já si myslím, že o tuhle funkci zas až takovej zájem nebude, takže se to na těch cestách hned tak neobjeví
:kia: cee'd Sporty Wagon 1.6 CVVT Comfort Plus :love:
Uživatelský avatar
Dajek Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 362  Témata: 5
Registrován: 06.04.2008
Bydliště: Brno  Czech Republic (cz)

Příspěvekod manicminer » 18.04.2009 13:52

Dajek píše:@ARny
já si myslím, že o tuhle funkci zas až takovej zájem nebude, takže se to na těch cestách hned tak neobjeví


No, ja jsem o to i zajem mel, ale kdyz jsem mel moznost dostat vuz v mem pozadovanem provedeni a vybave behem tydne bez ISG nebo zadat do vyroby s ISG a cekat skoro 2 mesice, tak varianta bez ISG zvitezila...
Uživatelský avatar
manicminer Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 29  
Registrován: 23.03.2009
Bydliště: Brno  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2009)
8500 km @ 8.2 l/100km

Příspěvekod imro-magi » 18.04.2009 22:01

Bavil som sa na toto téma s predajcami. Vraj to funguje len s motormi 1,6, treba k tomu nejakú špecialnu batériu, tá sa musí zohriať na pracovnú teplotu a potom vám to bude fungovať. Ale ( zase je tu nejaké ale ) , pracovnú teplotu dosiahne až po pár desiatkach kilometroch,
a môže sa stať , že cestou do práce a z práce - dajme tomu 30km - to ani nebude funkčné. Možno sa to vyplatí tomu, čo najazdí denne stovky km. Nehovorím o tom, že to je ďalšia vec, ktorá sa môže ( a určite sa ) pokaziť. Neviem koľko to bude stáť, ako príplatková výbava.
Môj názor je, že tadialto cesta za lepšími výsledkami nevedie.
Život je pes .... a my - sme jeho pätník !!!
imro-magi Muž
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 108  Témata: 1
Registrován: 22.02.2009
Bydliště: Nitra  Slovakia (sk)

Příspěvekod slava » 18.04.2009 22:54

V České republice 7000,- Kč a na Slovensku 265,-Euro/ 7983,39,- Sk :idea: . A montuje se to jen do 1.4 CVVT a 1.6 CVVT. Za ty prachy ať si to namontují do svých aut. :shifty:
S pozdravem :kia: za všechny, všichni za :kia: :thu:
Uživatelský avatar
slava Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 688  Témata: 1
Registrován: 11.11.2008
Bydliště: Hodonín, jižní Morava  Czech Republic (cz)
4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1)
16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (2) Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (1)

Kia PRO_cee'd (2009)
35000 km @ 6.8 l/100km

Příspěvekod PetrLa » 19.04.2009 13:56

imro-magi píše:Bavil som sa na toto téma s predajcami. Vraj to funguje len s motormi 1,6, treba k tomu nejakú špecialnu batériu, tá sa musí zohriať na pracovnú teplotu a potom vám to bude fungovať. Ale ( zase je tu nejaké ale ) , pracovnú teplotu dosiahne až po pár desiatkach kilometroch,
a môže sa stať , že cestou do práce a z práce - dajme tomu 30km - to ani nebude funkčné. Možno sa to vyplatí tomu, čo najazdí denne stovky km. Nehovorím o tom, že to je ďalšia vec, ktorá sa môže ( a určite sa ) pokaziť. Neviem koľko to bude stáť, ako príplatková výbava.
Môj názor je, že tadialto cesta za lepšími výsledkami nevedie.


Jestli je pravda co tu říkáš, tak to popírá tu funkci, pro kterou je to určené. Je to určené právě do města na popojíždění....ne na cesty v řádech stovek kilometrů. Tam se vyplatí nafťák, který málo žere...kdo jezdí stovky kilometrů asi moc ve městech nezastavuje.

Baterka tam podle mě silnější je, ale to o tom zahřátí je ***. Možná než se zahřeje motor, ale baterie????? :idea:
Pořád zastávám názor, že tato technologie je vychytaná pouze u Lexusu (ale to je cenově někde jinde) ale u Lexusu funguje dost odlišně. Tam se energie rekuperuje do baterií.

Nemyslím si, že to co předvádí ostatní automobilky se cenově vyplatí a za tu cenu to podle mě nemá skoro žádný efekt. Je to jen pozlátko, aby se lidi cítili "ekologičtější" a přitom je to s prominutím k ***. Chci-li být ekologičtější, tak třídím odpad a jezdím do práce na kole nebo hromadnou dopravou. To je ekologické.

HAWK
PetrLa Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 716  
Registrován: 24.02.2008
Sponzor (1)

Příspěvekod Happy » 19.04.2009 15:01

PetrLa píše:
imro-magi píše:Bavil som sa na toto téma s predajcami. Vraj to funguje len s motormi 1,6, treba k tomu nejakú špecialnu batériu, tá sa musí zohriať na pracovnú teplotu a potom vám to bude fungovať. Ale ( zase je tu nejaké ale ) , pracovnú teplotu dosiahne až po pár desiatkach kilometroch,
a môže sa stať , že cestou do práce a z práce - dajme tomu 30km - to ani nebude funkčné. Možno sa to vyplatí tomu, čo najazdí denne stovky km. Nehovorím o tom, že to je ďalšia vec, ktorá sa môže ( a určite sa ) pokaziť. Neviem koľko to bude stáť, ako príplatková výbava.
Môj názor je, že tadialto cesta za lepšími výsledkami nevedie.


Jestli je pravda co tu říkáš, tak to popírá tu funkci, pro kterou je to určené. Je to určené právě do města na popojíždění....ne na cesty v řádech stovek kilometrů. Tam se vyplatí nafťák, který málo žere...kdo jezdí stovky kilometrů asi moc ve městech nezastavuje.

Baterka tam podle mě silnější je, ale to o tom zahřátí je ***. Možná než se zahřeje motor, ale baterie????? :idea:
Pořád zastávám názor, že tato technologie je vychytaná pouze u Lexusu (ale to je cenově někde jinde) ale u Lexusu funguje dost odlišně. Tam se energie rekuperuje do baterií.

Nemyslím si, že to co předvádí ostatní automobilky se cenově vyplatí a za tu cenu to podle mě nemá skoro žádný efekt. Je to jen pozlátko, aby se lidi cítili "ekologičtější" a přitom je to s prominutím k ***. Chci-li být ekologičtější, tak třídím odpad a jezdím do práce na kole nebo hromadnou dopravou. To je ekologické.

HAWK


Nejenom k h --- jak jsi napsal, ale ještě na k---- motoru. I když je zahřátý tak ho taky na každé křižovatece nezhasínáme a nestartujeme. Já bych měl navíc i obavu, že když mi to chcípne, už mi to nechytne. Motor si mám zhasnout sám ze své vůle, ne, že mi motor bude zhasínat pokaždé, kdy se mu zachce. Kdyby mi to v koloně každoou chvilku zhasínalo, to bych měl radost. A motor taky, ať si kdo chce, co chce říká. Když mám stát déle než dvě minuty na volnoběh, prosím, ale třeba při 10s stání a popojíždění to není dobré. A abych kvůli tomu měl pořád vyšlápnutou spojku, tak to ne, to by se mi poděkovala. Je to prostě další ku*vítko, které tam dali proto, aby si měli co napsat k označení motoru. Patrně si neuvědomují, že spalovací motor není elektromotor, aby se pořád zapínal a vypínal. A možná je jim to i jedno. Hlavně, že prodají. Z mého pohledu by to bylo to první, co bych si před vyjetím ze salonu nechal deaktivovat. U jakéhokoliv auta. Teď s tím přišla i Mazda, to by mě šlak trefil.
Happy Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 132  
Registrován: 06.07.2008
Bydliště: Zlínský kraj  Czech Republic (cz)

Příspěvekod Marek_Km » 19.04.2009 15:23

Souhlasím s výše uvedenými názory, svůj jsem vyjádřil na 2. str. této diskuze. Je sice hezké, že automobilky se snaží nějak vyjít vstříc ekologii, ale tudy ceta nepovede. Neříkám, že naháním každou deci paliva, ale myslím, že jezdím dost úsporně a pochybuju, že investice do takovéto sr...y se nějak extra vrátí. A co na ty věčné starty bude říkat motor a vše okolo si taky myslím svoje.

Edit: jo a ještě jsem chtěl doplnit, že bych to nechtěl ani zadarmo, přestože je to vypínatelné. Spíš kdyby mi za to připlatili. :?
Kia Cee´d 1.4 EX 80kW (2007)
Uživatelský avatar
Marek_Km Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 695  Témata: 8
Registrován: 15.12.2007
Bydliště: Kroměříž  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 4. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd (2007)
167000 km @ 6.1 l/100km

Příspěvekod Happy » 19.04.2009 15:42

Možná si pamětníci vzpomínají, že bývaly doby, kdy i elektronicky řízený spalovací motor dobře táhnul. Bylo to někdy kolem roku 90. minulého století. Pak přišli ekologičtí aktivisté a do motorů s začaly montovat taková malá kur*ítka, kterým se říká EGR ventily. Vrací zhruba 10 % splodin zpátky do sání motoru - po zahřátí motoru při klidné jízdě bez potřeby akcelerace. Jenže, i když to vypadá idylicky - od té doby se datují častější problémy s:
- zanášením škrtící klapky,
- škubavou jízdou díky zanesenému EGR,
- menší pružnost motorů, i když by technicky měly na víc,
- v některých případech i vyšší spotřebou kvůli spalování již jednou spáleného, kdy se motor musí více přikromovat, aby vůbec jel.

A proto se koumavé hlavičky rozhodly tyto ventily blokovat nepropustnými podložkami. Najednou se mírně snížila spotřeba, auta přestala cukat kvůli zaneseným ventilům, najednou i začala být pružná. A tak všichni šťastně žili až do ... té doby, než nějaký magor přišel na to, že by se EGR ventil nemusel řídit podtlakem, ale elektronicky, a že by se měly vyhodnocovat údaje z lambda sondy před ním a za ním, a když ho někdo ucpal, tak se ŘJ motoru přepnula do nouzového režimu. Tohle ku*vítko, i když ho tam vlastně nikdo nechce, stojí od 4 000 do 8 000 Kč.
Chtěl jsem tím jen říct tolik, že každá sranda v motoru, která zavání ekologizací, jde na vrub jeho provozních parametrů. V konečném důsledku jsou zákazníci méně spokojení a více platí při opravách těchto ku*vítek. S tímhle to nebude lepší.
Happy Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 132  
Registrován: 06.07.2008
Bydliště: Zlínský kraj  Czech Republic (cz)

PředchozíDalší

Zpět na Motory / Pohonné ústrojí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé