forrester píše:uz radsej nic nehovorim, tu su tusim sami "vyletnici, kilometer pred pumpou mam ist 70 po dialnici nie,omg?? " len si myslim ze to moc beriete vazne to chladenie toho turba, tisice ludi co jazdia po cestach mozno ani nevedia ze maju turbo pod kapotou, a ziadne chladenie ani nic podobne...
motor nechavam ist len ked stojim na na nejakom odpocivadle,a potom hned zase valim dalej ..
Mexican píše:termin "chladenie turba" tu asi vela ludi nevie reprodukovat.. ide viac menej o to aby nahlym prerusim mazacieho a chladiaceho media (motorovy olej) nedoslo k destrukcii ulozenia a naruseniu osi lopatiek... vsetci nemci to robia podobne - pred odpocivadlo (1km) sa zaradia do krajneho pruhu a idu max 110-120, v pripajacom pruhu evidentne bez plynu pretoze clovek nevidi extremne brzdenie
robte tak ako uznate za vhodne... su to vase auta, vase peniaze
jarda2 píše:Mě by jen zajímalo jaká je záruka na turbo, moc se mi nezdá, že by tak drahou věc vyměnili zdarma, turbo se dá zničit snadno.
jarda2 píše:Mě by jen zajímalo jaká je záruka na turbo, moc se mi nezdá, že by tak drahou věc vyměnili zdarma, turbo se dá zničit snadno.
ervss píše:skoda ze v benzinoch nemame turbo
slava píše:ervss píše:skoda ze v benzinoch nemame turbo
Myslím, že 122.4 koňa by Ti mohlo stačit, ne? To by byl další krám k motoru, který by se mohl pokazit(a pískat jak u ). A teď sleduj,jak se do mně obují . Mně bude stačit, když můj benzin pojede
Tony píše:nahodou takove turbo v benzinu je absolutni parada! viz. 1,8T od VW nebo 2,0T od renaultu nebo 1,6T od bmw. ty málo objemové turba 1,4T a méně jsou podle mě o ničem. spotřeba 10litrů a životnost jako když míchám piva se zelenou
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: hlinajs