Ingdave píše:S tím chlazením turba to nebude až takové, nikdo hned po zátěži nezastaví a nevypne motor, vesměs většina z nás po zátěží motoru ještě pijánko dojíždí svých pár kilásků ke svému cíli a pak teprve zastaví a vypnou motor a to už asi budou pro to turbo lepší podmínky. A jestli po zátěži někdo vypne hned, tak to bude jenom sem tam za nějakou dobu a asi to nebude až takové zlo pro nové moderní motory, ty s tímto snad aspoň lehce počítají. Ale i když se na toto vztahuje záruka není důvod se o to nestarat a nešetřit si to.
Tony píše:asi tak nějak. po dálnici švihám docela svižně takže turbo maká na plné obrátky, ale když sjedu z dálnice mám to domů tak 2kiláky vesnicí takže kliďánko 5O na čtyřku lechtám plyn a jak dojedu normálně vypínám
Tony píše:spíše bych jako problém viděl vytáčení studeného motoru. tam dostává turbo zabrat...
forrester píše:uz radsej nic nehovorim, tu su tusim sami "vyletnici, kilometer pred pumpou mam ist 70 po dialnici nie,omg?? " len si myslim ze to moc beriete vazne to chladenie toho turba, tisice ludi co jazdia po cestach mozno ani nevedia ze maju turbo pod kapotou, a ziadne chladenie ani nic podobne...
motor nechavam ist len ked stojim na na nejakom odpocivadle,a potom hned zase valim dalej ..
Prokeš píše:Má někdo zkušenosti s motorem,jak se chovat po ujetí delší trasy a jak krátké, mám na mysli jestli nechat turbo vydýchat (zchladit) po jaké vzdálenosti atd....
Edit snike: Sloučeno s již existujícím tématem ... přečti si příspěvky výše ;)
vegas píše:... pokud po ostré jízdě zastavím turbo má v ten moment ca 140 tis. otáček a je potřeba aby se turbo ´´dotočilo´´ na volnoběh jak dlouho tohle může trvat? asi 3-5 minut ? ....
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé