greenca píše:určitě by se mělo turbo zchladit po větší zátěži a to platí všeobecně a ne jenom pro CRDI motory.
Postačí nechat běžet motor na volnoběh tak 2 minuty.
Mexican píše:greenca píše:určitě by se mělo turbo zchladit po větší zátěži a to platí všeobecně a ne jenom pro CRDI motory.
Postačí nechat běžet motor na volnoběh tak 2 minuty.
2 minuty?? tak to snad nie
bohate staci pri zatazovej jazde (kopce, dialnica - kde sa drzia otacky dlhodobo nad cca 2200 otacok) zlozit pedal z plyny pri zjazde na parkovisko, resp odpocivadlo a pri volnobeznych otackach dojst na miesto, chvilu pockat a motor vypnut... cca 30-40 sekund... stat 2 minuty so zapnutym motorom sa u CRDi praveze moc nedporucuje - tak to pisu aj v manuale (vypinat motor po dobe necinnosti vacsej ako 1 minuta)
Spazy píše:no pekne, a rad by som vedel aj odpovede na prve otazky
Spazy píše:Ahojte, chcem sa spytat, co sa tyka turba, ci ho na zaciatku jazdy mazete, po skonceni jazdy chladite ako dlho, ci je ho velmi pocut ci nie, zevraj sa odporuca po dlhych cestach chladit, co si o tom myslite?
Mexican píše:Berka suhlas... pred pumpu do pripajacieho pruhu bez plynu (cca 20 sekund), zaradenie sa k stojanu... vyberiem si penazenku, otvorim nadrz, popytam sa spolucestujucih ci nieco nechcu... 40-50 sekund ubehne ako voda
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé