Nechal bych vymenit olej v prevodovce, protoze ho urcite jentak nikdo svevolne nemenil, kdyz je v knizce napsano, ze je to celozivotni napln (za mne blbost). Z nej by mohlo byt i videt, zda se deje neco spatneho v prevodovce (kovove piliny apod.). Pak jak pise johny mne napada spojkove lozisko a toho elementu s prizinamy, na ktery tlaci lozisko, protoze to by mohlo zpusobovat ten problem, ktere ti brani zaradit hladce pri jizde. Vymenu obojiho zvladne jakykoliv lepsi servis, ktery to uz nekdy delal
akorat ti servis nabidne vymenu rovnou cele spojky, kdyz to budou mit rozebrany a taky aby neco vydelali na dilech, pokavad nenajdes servis, kam si budes moci donest vlastni dily. Spojkova sada s loziskem stoji od 2200Kc, takze pocitej v sevise klidne se 4tis. kdyz si budou chtit namastit i kapsu na cene dilu
No a pak jeste neco za praci