pawlow píše:ted jsem s ni byl v KIA - dali ji na pocitac a vsechno udajne v poradku. 1,6 CRDi nikde prej na prodejne nemaji, ale uz jsem se zarezervoval za 14 dni u jednoho prodejce, ktery ji dostane.
reknu vam, ze sem s pumpou-tryskou v byvale Fabii a Octavce byl vic spokojeny, jak o spotrebe, tak o vykonu.
Kamarad si ted koupil novou Octavku v automatu, ja jsem se mu predtim smal, ze bude moc zrat - jezdi za 5,5 a ja za 6,3 a to mam sestku
No nic, jdu si procitat stranky o cipovani a powerboxu..
PetrLa píše:@Mexican:
já nevím co to furt omíláš....já ti nevyvracel, že taková jízda je neekonomická, je to zbytečné a je to honění motoru. V tom ti dávám za pravdu. Já ti jen říkal, že jedu-li na poslední převodový stupeň a chci dále zrychlovat, tak mi nezbývá než ten motor vytáčet. Jakým jiným způsobem bys dosáhl třeba na německé dálnici maximální rychlosti vozu? Neříkej mi, že to dáš na pětku při 3300 ot./min. Taky jsem psal, že auto zrychluje i poté, což si může každý vyzkoušet na vlastní kůži. A taky jsem psal, že při tom režimu je třeba počítat s jistou neefektivností provozu (že to bude papat i trávu kolem cesty).
Mexican píše:PetrLa píše:@Mexican:
já nevím co to furt omíláš....já ti nevyvracel, že taková jízda je neekonomická, je to zbytečné a je to honění motoru. V tom ti dávám za pravdu. Já ti jen říkal, že jedu-li na poslední převodový stupeň a chci dále zrychlovat, tak mi nezbývá než ten motor vytáčet. Jakým jiným způsobem bys dosáhl třeba na německé dálnici maximální rychlosti vozu? Neříkej mi, že to dáš na pětku při 3300 ot./min. Taky jsem psal, že auto zrychluje i poté, což si může každý vyzkoušet na vlastní kůži. A taky jsem psal, že při tom režimu je třeba počítat s jistou neefektivností provozu (že to bude papat i trávu kolem cesty).
pri 3300 otackach mam cca 155 tacho (145 podla GPS) co na A2, A14 a A9 staci na ferove tempo v prostrednom a lavom pruhu, v CR je to uz mierne za hranicou kedy ta zacnu brat vazne dialnicne Passaty. A nemam dovod vytacat cez 3500 (165 kmh tacho) , pretoze na rozdiel od kaskaderov co raz v zivote vytiahnu na poslednom stupni cez 4000 a potom si peru trenirky na najblizsej pumpe tou 140-150 potrebujem cestovat pravidelne. Tu islo o to ci ma vyznam a nejaky efekt tocit do maxima na 2, 3, 4. prevodovy stupen. A stale si mi nepodal jediny zmeratelny argument preco riskovat motor a otravovat svoje usi nie moc prijemnym hlukom. Bohuzial to CRDicko v Accente/Riu a v Ceede ma daleko od napriklad benzinoveho 8 valca u Lexusu L400, alebo 6 valca u BMW 328i. To je krasny zvuk, kde sa oplati vyhnat otacky az k maximu. U CR motorov (a konkretne 4 valcov) je to zbytocnost a svojim sposobom robenie ramien tam kde to nik necaka a nepotrebuje
Ono ten CRDi je prave sprevodovany tak, aby mal rozumnu hladinu hluku pri tzv optimalnom maxime cestovnej rychlosti. U Accenta dostatocnym najazdom by som to pasoval na tcyh 140km/h tacho (132-133 km/h podla GPS), dajme tomu ze u Ceedu je to vplyvom silnejsieho motoru a lepsieho odhlucnenia o 10km/h viac. Skus teda prejst 200km so zapnutym tempomatom na tych 150 alebo ako radis na 4000 otackach (co bude cca 180-185km/h). Jednak ze to auto v 180 uz nie je nijak extra ovladatelne, jednak ten hnusny hluk zabranuje pocuvat radio resp komunikovat so spolucestujucimi
pawlow píše:ted jsem s ni byl v KIA - dali ji na pocitac a vsechno udajne v poradku. 1,6 CRDi nikde prej na prodejne nemaji, ale uz jsem se zarezervoval za 14 dni u jednoho prodejce, ktery ji dostane.
reknu vam, ze sem s pumpou-tryskou v byvale Fabii a Octavce byl vic spokojeny, jak o spotrebe, tak o vykonu.
Kamarad si ted koupil novou Octavku v automatu, ja jsem se mu predtim smal, ze bude moc zrat - jezdi za 5,5 a ja za 6,3 a to mam sestku
No nic, jdu si procitat stranky o cipovani a powerboxu..
ervss píše:ja mam na bawarii pri 180ke na 6ke .. tak okolo 6litrov
ale v meste to už je horšie a priemer mam tych 8 uz som ho dal dole trošku
a na mojej starej 1.6 cvvt A4 CEEDke som mal pri 180ke tak 20
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé