Mexican píše:pri predbiehani je to ale zas o niecom inom. Pretoze u CRDi nemozem zacinat predbiehaci manever vo vysokych otackach, pretoze u 4300 otacok je obmedzovac. Tam ide o skusenost a 'potrebu odhadnut to" teda mne sa subjektivne lepsie predbieha u 80tky na stvorke (2200 otacok lebo mam este v pripade nudze 2000 otacok k dispozicii), ak tam mam trojku (cca 2900 otacok) je to vyuzitelne sprektrum vyrazne uzsie a hrozi ze pocas manevru budem musiet preradovat nahor. Ak je miesto, tak z tej 80 tky predbieham na patke (1800 otacok) a ide to :-0
Marek_Km píše:ervss píše:ja mam na bawarii pri 180ke na 6ke .. tak okolo 6litrov
ale v meste to už je horšie a priemer mam tych 8 uz som ho dal dole trošku
a na mojej starej 1.6 cvvt A4 CEEDke som mal pri 180ke tak 20
Ano, BMW jsou velmi slušná auta, ale VELMI SILNĚ POCHYBUJU, že by jakékoliv auto bralo ve 180 okolo 6 litů na 100 km. To ti trochu ujelo, ne?
Marek_Km píše:Za zeptání nic nedáš, tak jsem se zeptal a ani mě nepřekvapilo, co jsem se dozvěděl http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=815&t=1119724 Jinak sorry za OT.
ladlen píše:Ja to mám na mojom ceede odskúšané aj v praxi. Pred 3-mi rokmi na prázdnej, úplne novej a absolútne rovnej diaľnici Mníchov- Deggendorf som skúšal, ako to je ísť rýchlosťou 180-190 km. Aktuálnu spotrebu mi počítač ukazoval medzi 11-12 l nafty. Dá sa na ceede jazdiť aj tak, ale už to nie ono. Pohoda je tak do 160 km/hod. Ešte by som chcel dodať, že zrýchlenie na 5-tke zo 100 na 180 je na mojom ceede úplne zázračné, myslím, že som v Nemecku určite neraz prekvapil mnohých vodičov lepších značiek. Možno to bolo aj výbornou naftou Aral.
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé