Dnes v Čechách první, bohužel jen 2 kousky....moc DOBRÉ autíčko
MOTOR kapalinou chlazený zážehový vidlicový šestiválec Lambda II, uložený vpředu napříč; hliníkové blok a hlavy válců; DOHC 4V Dual CVVT (řetězy); elektronické vícebodové vstřikování paliva; 3470 cm3 ( 92 x 87 mm); 10,6:1; 213 kW (290 k)/6600 min 1, 338 N.m/5000 min 1; max. 6600 min 1.
PŘEVODNÉ ÚSTROJÍ šestistupňová samočinná převodovka Hyundai/Kia A6LF2 s kapalinovým měničem momentu a možností přímého sekvenčního řazení (4,252 – 2,654 – 1,804 – 1,386 – 1,000 – 0,772 – Z 3,393); pohon předních kol, stálý převod 3,041.
PODVOZEK samonosná konstrukce s pomocnými rámy vpředu i vzadu; všechna kola nezávisle zavěšena, vpředu spodní příčná ramena a vzpěry McPherson, vzadu víceprvkové závěsy Multi-Link; odpružení vinutými pružinami a teleskopickými tlumiči, vzadu nesoustřednými; příčné zkrutné stabilizátory; kotoučové brzdy 300/284 mm, vpředu s vnitřním chlazením, podtlakový posilovač, ABS/EBD/BAS, ESP/TCS; hřebenové řízení s kapalinovým posilovačem, 2,94 otáčky na plný rejd, převod 14,5:1; kola z lehké slitiny; pneumatiky 215/65 R 16 nebo 225/55 R 17.
ROZMĚRY A HMOTNOSTI rozvor náprav 2845 mm, rozchod kol 1613/1611 mm; d/š/v 4965/1850/ 1475 mm; světlá výška 145 mm; objem zavazadlového prostoru 451 l; objem palivové nádrže 70 l; pohotovostní hmotnost od 1575 kg, rozdělení hmotnosti P/Z 61/39 %; celková hmotnost 2065 kg.
PROVOZNÍ VLASTNOSTI (údaje výrobce) největší rychlost 230 km/h; zrychlení 0 – 100 km/h za 7,2 s; spotřeba paliva EU 9,4 l/100 km; emise CO2 223 g/km.