2 Sanchez:
Co se tyce Volva, tak predstava moji zeny kvuli dovolene je asi takoveto auto:
Jako prodejce nemel diesel a chtel nam to ukazal, tak nam pujcil 3.3 a jeste ted se mi o tom v noci zda a mam poluce
. Auto fakt nadherny, zvenku i vevnitr. Jen tema cenovkama se moc nepochlapili. V praci mam kolegu, co umi sehnat Audi A4 na lizacku s udrzbou v cene tusim za 300Eur mesicne. Ale A4 je pro me tuctovka, ikdyz ta cena je pekna.
Co se tyce zeny, tak jsem zjistil, ze pokud jezdim autem, ze ktereho "si nestrikam do trenek", tak me jezdeni nebavi a odmitam vyletovat. Max nakup a nazdar. Proto jsem zjistoval, zda se da na Stingera narvat tazny(ano da, origo) a stresni box (ano, neorigo pricniky prichytavajici se ke karoserii, nedoporucuje se s stresnim oknem). Takze jsem to uzavrel takto. Sice pojedu na k-o-k-o-t-a s pricniky a stresnim boxem a kolama na taznym, ale za to pojedu Stingerem
.
To je ma predstava.
2 snike:
kvuli vysce diesel nekupuji, jen me prekvapilo, ze ten testovaci 3.3 byl tak nizky, ze by mohl odklizet necistoty ze silnice
. Nevim, zda to bylo origo nebo tunning. Vedle toho stal nakej obyc a ten uz byl vyssi. Prece jen s tim chci jezdit i v zime.
3.3 je moc uzranej, ale jede. Diesel je uspornej, ale nejede (ve srovnani s 3.3) a benzin 2.0 ma nevyhody obou. Takze logikou veci jsem dosel k dieselu s tim, ze tam necham kvuli kratkym trasam dodelat webasto predehrev motoru. Prece jen pres tyden jezdim couracky 2km, 10 minut prestavka a pak dalsich 6km. Nazpet pak obracene. Ten kolega co se zabyba audinama mi rikal, ze pokud tam dam ten predehrev, tak dieselu tyto kratke trasy vadit nebudou. O vikendu si pak dam nejakou peknou projizdku po evrope.Takze si myslim, ze by se ten diesel asi vyplatil ...