Faja píše:Tak teda po dnešním sněžení jsem zralý na infarkt. KIA???? Tak jak jsem ji chválil po kamarádeh po dvou měsících ježdění, kdy jsem ujel cca 10 000km jsem znechucen a opět nabývám názor na auta tohoto typu. Dop****e když vím že auta se prodávají v Evropě, kde sněží, tak proč, opakuji proč to nemají konstrukčně vyřešeno tak aby za jízdy nepřimrzaly stěrače k čenímu sklu? To je prostě HNUS HNUS! Kdyby to šlo tak jim to vrátím ať si to strčí do pr***e!
EDIT Titanus: poprosim respektovat pravidla fora http://www.kia-club.org/viewtopic.php?f=2&t=2256 ktore zahrnaju aj slusne vyjadrovanie. Dakujem.
De facto souhlas. U feldy jsem nezažil, že bych měl přimrzlý stěřače k čelnímu sklu po hodině jízdy. Konkrétně se mi stalo, že při venkovních cca - 11 °C jsem při rozjezdu odhrabal sníh, pustil fukar na sklo a vše roztálo. Jenže jak voda stekla dolů ke stěračům, tak (i za plného výkonu nejvyšší teploty jen na sklo) došlo k zamrznutí - vytvoření hrudek ledu na skle i na stěračích, které pak měly maximálně 50 % účinnost stírání. Fakt hrůza
Dále bych přidal:
Ostřikovače byly zmiňované spoustou lidí jako slabina ceedů. V létě jsem při rychlostech >90km/h pozoroval, že jde spíš o počůrání spodku skla než o ostřikování, nicméně teď v zimě je to dost špatný. I když auto stojí, tak ostřikovaše jen "očůrají" spodek skla a stěrače nemají šanci pořádně očistit horní polovinu - tj. tu část, která je přímo před očima. Mám v nádržce dost kapaliny a je to směs do - 30 °C.
Měl někdo podobný problém? Povedlo se najít nějaké řešení
Bílá po FL s ochranýma lištama vypadá fakt DOBŘE.