Stefi píše:My máme nějakou mzdu(a pokud nemakáš sám na sebe tak taktéž stojíš daleko víc ), ale ten kluk v monterkách musí vydělat na ostatní lidi co řídí atd....jinak možná to někde najdeš , byla někde tabulka něco jako normohodin na prohlídky, mrkni i na staré forum
Samozřejmě chápu, že v servisák musí vydělat jak na sebe, tak na chod firmy, management, atd. Ale předpokládám, že tyto náklady jsou zahrnuté v hodinové sazbě servisu. Nebo se mýlím ? Já rád zaplatím za poskytnuté služby, tedy za čas a práci, kterou na mém autě servis odvedl. Ale nechápu, proč mám platit 6,5 hodiny práce, když servisák u auta strávil max. 4 hodiny ne-li méně ? Podle tabulky co posílal Jenda (díky!) je časová náročnost u 2.garančky 3,3 hodiny + hodina na kontrolu karoserie. Servis mi tedy fakturoval o 2 hodiny více než je běžné. Když jsem to u vedoucího servisu reklamoval, bylo mi řečeno, že s tím nemůžou nic dělat, že jim centrála navyšuje normohodiny, když nejdou prodej aut, atd. Osobně mi to přijde dost podivné. Fakturu jsem uhradil, ale nejspíš budu na příště hledat jiný servis.