netuším, kolik lidí tady mělo reálně Nko v ruce, nicméně to auto je naprosto bezproblémů využitelné na denní provoz s úsměvem od raní cesty do práce až odpolednímu návratu domů. A to se dneska u auta moc nevidí. Pro toho, kdo auta rád je aktivní změna nastavení před klikatou cestou bod, do kterého sem se neuvěřitelně těšil
zlověstné plivání do výfuku a míra, jakou rychlostí se dá projet zatáčka, když je do ní vidět je někdy rozum beroucí. A to to jezdím s JAgoušem V6 250koní a druhýho mám V8 4,0 s kompresorem a nedovolil bych si to co s Nkem i když ve zrychlení a pružnosti je objem prostě objem. Adaptivní podvozek totiž z toho auta umí udělat přesně co je třeba a dvoulitr je v tom autě naprosto perfektní. To auto se chová naprosto přirozeně, jede lehce a podle chuti se dá pozapínat potřebná míra zábavy. Pokud tu jde o to, mít něco opravdu vyjímečného, tak to N Performance rozhodně je, Ceed GT i když bude rychlej, bude to takovej slabej odvar možností Nka i když bude přesahovat většinu prodávané konfekce,na ostrou Škodovku to nedosáhne. Nelze to porovnávat. Chceš li mít na kolech v HB to nejzajímavejší co se týče motoru, maličký ostrůvek normální velikosti motoru z 90 let
, adekvátním podvozku včetně brzd pak jednoznačně N. Chceš li rychlý HB, naprosto tě nebude brát možnost nastavení setupu auta, nestojíš o zvukové projevy výfuku, nebo chceš li automat a trošku stylu oproti konfekci za rozumnou cenu -> pak je Kia vhodným kandidátem.