Jinak zajímavá je i statistika vývoje poruchovosti vozového parku na 150 000 tis km
Ceedy jsem provozoval od začátku měl jsem všechny generace i facelifty
MK1
Největší zlo byl u prvních ceedu Podvozek a elektrika,
opravy kostí stabíku,
uložení tlumičů,
sekací rádio několikrát řešeno až bylo vyměněno za nové
4x baterie,
kroužek imobilizeru 2x,
extrémně rychle sjeté první kotouče a desky
Koroze dveří pod gumou
MK1 FL
Podvozek stále stejný problém - ťukavec , v podstatě bez problémů s elektrikou, ani baterie neřešena.
Jen často praskala žárovka v pravém předním světle bez zjištěného důvodu 1x za pul roku
MK2 2012 pre FL
Koroze zadních dveří u zámku
Čidlo vody v odlučovači vody z nafty
Jinak bez problémů
MK2 2016 FL
Koroze zadních dveří u zámku ... stejné pořád a lakováno
Koroze předního rámu pod nárazníkem po první zimě - spoje rámu nahnilé
Vada na nástřiku spodku bodynou - chybělo prostě kus bodyny z výroby
Únik oleje gufero na hřídeli řemenice
Vadný senzor tlaku DPF
KO DPF po 60tis km
2x mrtví vysílač dálky na zadní dveře
Špatně slícované dveře z výroby
Vada navigace - vybírala špatně trasu a sekala se
Občas se nezapla zadní kamera - vada konektoru z výroby
Porucha servořízení - odpojovalo se servo za jízdy
U VW Sharana 1,9Tdi 2006
1x přední ložiska
Svazek kabelů co sežrala kuna -> není vada auta
Oprava nezávislého topení 2x
Volvo XC60 2010 D5
1x váha vzduchu
Jeep Grand Cherokee 2012 3,0D
1x senzory tlakový senzor DPF (meněn na záruku, ale mám podezření, že sem ho načal v jedné terénní vložce..
Po 150tis už nějaké výpadky komfortky, ale drobnosti neřešilo se -> prodej
Octavia 1,6i 2006
....... nic se nerozbilo, jen spotřebák
Octavia 2012 2,0Tdi
....... nic se nerozbilo, jen spotřebák
Renault Thalia 1,2 LPG 2012
12x reklamováno LPG
) ovšem to bylo díky tomu, že renault to nechal přestavět nejlacinější sadou STAG a měl šmějdské vstřikovače. Ovšem prodal mi to se zárukou, tak se musel sakra snažit
1x kabely ke svíčkám + zapalovací modul
1x zadní zámek kufru
ZAdní seklé brzdy opotřebováváním - Ultra extrémně rychle opotřebované brzdy
Historicky byla octavie nejspolehlivější věc, co ve flotile byla. Je i vidět, že že komfortní výbava je zdrojem extrémních problémů, to celkem ale dost zazdil poslední ceed, který opravdu přišel o veškerou mojí trpelivost a šel. Ale to zejména kvuli Crdi E6 kde byl hlavní zdroj problémů.