Se startovanim by to nemelo mit nic spolecneho, rucka taha za lanko a to ovlada pres rozpinaci mechanismus pakny uvnitr zadnich kotoucu => nema na to vliv zadny posilovac brzdeni apod. Predpokladam, ze ti rucka auto udrzi zastavene, kdyz nemas nastartovano, jen kdyz je zatazena na max. nahore. Pak mne napada, ze s nastartovanym autem vas v aute sedi vice, ci minimalne navic jsi tam ty jako ridic, coz tech par kg navic uz rucka treba neudrzi.
Takze jestli ti rucka neudrzi auto zastavene drive nez na "poslednim zubu" jejiho zdvihu, tak ji to chce jen proste vice dotahnout
Pro vymenu zadnich kotoucu ji museli povolovat a stejne tak i samostavy mezi celistmi, takze je to jen nejspis spatne nastavene.
Jeste by za to mohla mene pravdepodobna varianta, ktera se stala mne. Odpadlo mi z celisti rucky to brzdne oblozeni, poskodilo i druhou celist a tak mi brzdila na zatazeni rucky jen jedna strana, protoze ta druha toho moc samotnymi kovovymi celistmi neubrzdila.