Zadní tlumiče jsem venku neměl, ale předpokládám že horní uložení je řešeno způsobem: guma- karoserie-guma, a to celé je staženo maticí která je na pístnici tlumiče a která tím vším prochází. Teoreticky se jako první poškodí ta spodní guma která je z vnější strany pod karoserií. Není možné, že časem, tím jak je na ni stále tlačeno, sníží svoji výšku a tím dojde k lehkému uvolnění sevření karoserie kde má držet? Pak by docházelo k pohybům a klepání. Nebo nedochází časem k ztvrdnutí toho gumového uložení?
To jen když se bavíte o tlumičích...
Osobně bych jako první věc hledal příčinu ve stabilizátoru (viz. obrázek), který už tedy máte zkontrolovaný a pak projít všechny spoje na nápravě s páčidlem a hledat vůle. Ideálně s vyvěšeným kolem. Také se podívejte, zda nemáte nějaký kámen uvnitř pružiny a neleží dole v rameni.
5.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.