Camber (= odklon)
Camber is pre-set at the factory, so it does not need to be adjusted. If the camber is not within the standard value, replace or repair the damaged parts and then inspect again.
--------------------------------------------------------------------------------
Camber: -1.15°±0.5°
Jarino píše:Ahoj. Tak to si na tom tak ako aj ja. Tazipes to opisuje vyššie čo všetko menil, ale požadovaný výsledok sa nedostavil. Ja som riešenie problému zatiaľ nechal tak. Auto jazdí v poslednej dobe málo (práca v zahraničí)
Ale niečo ma napadlo, nebudú na vine struny?? Proste slabý materiál. Možno len v kii montujú tie isté aj do krátkej a dlhej verzie.
Dopátrať som sa po internete k záťažovým strunám od firmy MAD. Dosť často to dávajú na octavie. Vlastne sú pevnejšie ako originál. Písal som slovenskému dodávateľovi. Cena je bez dopravy a DPH cca 210€ čo nieje málo. Tak neviem. Len ma tak napadlo, v podstate struna drží celú váhu auta a časom to vzdá a ide dole.
Tazipes píše:Na odklon kol mají vliv jak vytahané silentbloky, tak i sednutá pružina. Já se teď chystám na výměnu zadních pružin. Proti fotkám prázdného nového auta z roku 2011 mi to sedlo minimálně o 3cm. Jízda s tím není moc příjemná. Každou chvíli mi to propruží až na doraz, zatížené auto se v zatáčkách kroutí jak bajadéra a pořád někde brousím břichem. A to jsem toho zase tak moc nenavozil. Před rokem jsem byl na geometrii, na zadku jsem měl odklon přes dva stupně (dovolený je tuším do 1,3). Dám pak vědět o kolik se to změnilo po výměně pružin. Na Hyundai fóru dal někdo odkaz na toto: http://www.sharkracing.com/07-10-i30-ad ... g-arm-kit/ , jsou tam i fotky, jak to vypadá namontované na nápravě.
Zpět na Podvozek / Řízení / Brzdy
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé