Doporucil bych zajit do salonu, jako jsem to udelal ja... a zjistil jsem (a ver ze Venga byla mym favoritem - teda minimalne do doby, nez KIA vytasila svuj sebevedomy cenik) ze pri sve vysce (188cm) se za sebe neposadim... resp. posadim, ale mam kolena narvana na predni sedacce.V teto fazi ma kufr nejmensi velikost, kdyz zadni sedadla posunu aby se zvetsil kufr, dozadu uz si nesedne ani moji pritelkyne (165cm, 53kg)
(samozrejme je velka moznost posuvu, ale to nic nemeni na faktu, ze vevnitr je - pro me - pocitove tesneji).
Sice nevim jake jsou ceny u Vas (mrknu na to), ale tady Venga s 1.6 motorem vyjde na temer stejnou cenu jako Ceed SW (v akci s vyb. Active plus) s tim samym motorem (sice bez ESP, coz me je tak nejak jedno - ale tu uz jsem na diskusi k Venze vysvetloval) a vybava komfortni je v temer stejne urovni...
Pro plastofily ma samozrejme Ceed i lepsi materialy (kazdopadne zpracovani Vengy vypada super, byt jsou plasty jako kamen).
A myslim, ze k te hmotnosti bude 1.6 idealni.
Pokud ovsem zvazujes vybavu nizsi... tu nejzakladnejsi, tak potom chapu... (i kdyz Ceed SW v absolutnim zakladu po dovybaveni klimou (stejne jako Venga), vychazi u nas v akcnich cenach jen o 15k draz...
Je tezke vybirat novy vuz... sam to vim, neb jsem nejdrive zacal s Vengou a koketoval s naftovym motorem, abych se potom nakonec zaradil tam, kam patrim... k benzinu.Ted jen zvazuji, zda 1.6, nebo druhou moznost 1.4 (ale s 80kW) - oboje v modelu 2010 ve vybave Comfort...
Sam nevim jak to dopadne...
Kazdopadne jsem si jeste domluvil testovaci jizdy ve Fiatu Bravo (1.4T, 6st.), Fiatu Linea (1.4T, 6st.), Chevroletu Cruze (1.8, 5st.) a take Ford Focus Combi s 1.6 16V... a Renault Megane GrT uz jsem sice vypustil, ale chci si 100% vyzkouset 1.6 16V s tou 6st.
Vsechna tato auta jsou dalsi moznou variantou (specialne me lakaji Fiatky s turbem) a vejdou se do meho limitu... ale Ceed SW zatim naprosto boduje (byt nema to "nezbytne" ESP).