Stránka 2 z 2

Re: Test 100000 km Kia Venga 1,4 CVVT

PříspěvekNapsal: 06.06.2013 15:36
od runis
Rozohněný jsem to jo. :angry: No četl jsem to co píšete. A jen jsem to vyšponoval to ano. Ale mě nezajímají problémy VW. Tož tak. No k té rzi....ono to není jen páté dveře víš. Rez po roce uprostřed střechy ti moc nepřidá. Páte dveře jdou vyměnit, střecha nee. :-) Na spoustu věcí jsem si už zvykl víš. Např tempomat. Od začátku nepravidelně vynechává. Nedivím se, že to nejsou schopni najít. Prostě jedeš celou dálnici funguje a najednou přestane. Někdy pomůže parkrát zapnout a vypnout a jede. Někdy to nepomůže a pak začne fungovat až druhý den, až se z toho vyspí. :-) Ale celé auto se mi tady popisovat fakt nechce. S tím lakem to tady lidé psali, jak je tenky a loupe se...jenže to pořád nebyla koroze. Mě se loupe lak na předním nárazníku, na střeše a pak pod zadními okénky co jsou za zadními dveřmi. Naštěstí to tam zatím nerezavý. Už končím a nebudu prudit. Zkusím zde raději nepsat. Nic pozitivního bohužel k tomuto nemám, snad jen, že servis se snaží a maká. A na srazu si sednu sám s lahví někde bokem. :D

Re: Test 100000 km Kia Venga 1,4 CVVT

PříspěvekNapsal: 07.06.2013 08:24
od Prokeš
no tak posedímu spolu a třeba se někdo přidá...

Re: Test 100000 km Kia Venga 1,4 CVVT

PříspěvekNapsal: 07.06.2013 08:36
od barny70
Ja myslím že keď vytiahneš fľašku tak hneď budeš mať spolusediacich.
Horšie to bude keď sa dopije :lol: :lol: :lol:

Re: Test 100000 km Kia Venga 1,4 CVVT

PříspěvekNapsal: 07.06.2013 10:34
od Skrew
Já myslím že takový zkušený "odhlučnovač" aut určitě najde nějakou společnost :thu:

Re: Test 100000 km Kia Venga 1,4 CVVT

PříspěvekNapsal: 07.06.2013 12:32
od runis
Tak mě napadá že jsem to měl spíše polepit těmi platy z venku. Odhlucnil bych to a rez by neměla šanci. V tomhle asi bude chyba. :lol:

Re: Test 100000 km Kia Venga 1,4 CVVT

PříspěvekNapsal: 07.06.2013 16:33
od Skrew
Teď jsi mě fakt pobavil :D

Ale asi na tom něco bude. KIA tvé řešení již v praxi testovala...
Obrázek
:lol:

Re: Test 100000 km Kia Venga 1,4 CVVT

PříspěvekNapsal: 07.06.2013 17:10
od runis
Hm...Ale na střechu zapomněli a tam jsem to měl již po jednom roce. Asi půjdu stejnou cestou. Buď to celé zabalíme do karbonu nebo to strikneme celé tekutou gumou. :-D

Re: Test 100000 km Kia Venga 1,4 CVVT

PříspěvekNapsal: 21.06.2013 15:37
od airwaves
Přátelé velká gratulace pro Vengu a taky pro Nošovice. Postavit auto na vyzkoušenejch léty odladěnejch koncernovejch dílech a pak skončit v průměru to se nás naštěstí netýká. Ale odladit do výroby novinku jak co se týče zavedení nové vyráběné třídy vozu... vše od píky, postavit linky, naladit dodavatele....uf! to je výsledek vážení, klobouk dolů a moc pozdravů do fabriky. To je výsledek kterej vstoupí do historie modelu a značky KIA. Kdyby takto dopadla třeba léta vyráběná Multipla, Scénik, Touran, C-Max, ale dva roky vyráběné auto???? Bomba! Časopis je to Auto Tip, originál Auto Bild? Číslo myslím 12/13. Objednal jsem si ho, to si nemůžu nechat ujít. Vlastním brášku ix20 a mám z toho obrovskou radost. Venga všem natrhla prdel l!!!!! :drink:

Re: Test 100000 km Kia Venga 1,4 CVVT

PříspěvekNapsal: 21.06.2013 18:50
od Skrew
Dneska mi prisly do mailu KIA News a tam ctu:

KIA VENGA - SAZKA NA SPOLEHLIVOST
Podle renomovaneho nemeckeho automagazinu Auto Bild je KIA Venga snem kazdeho kupujiciho.

Runis uz to ani nekomentuje, uz ho asi kleplo :D

Re: Test 100000 km Kia Venga 1,4 CVVT

PříspěvekNapsal: 22.06.2013 19:26
od runis
Cizímu neštěstí se dobře směje.

Re: Test 100000 km Kia Venga 1,4 CVVT

PříspěvekNapsal: 24.06.2013 09:09
od Jakub
No možná je taky rozdíl mezi Vengou z Nošovic a ze Žiliny. Pokud se nepletu, tak výrobu z nějakého důvodu přenesli do Žiliny. Např. u i30 má nejvíc problémů Nošovická verze, původní korejská je prý mnohem lepší.

Re: Test 100000 km Kia Venga 1,4 CVVT

PříspěvekNapsal: 26.06.2013 08:55
od runis
To s tebou sohlasím. I u prodejců mi potvrdili, že kdyby si měli brát nové auto, tak nejprve to co je dělano v korei, potom Žilina a Nošovice nikdy více. :-) Což např. vysvětluje rozdíl v kvalitě Soula proti Venze. A to mají uplně stejný podvozek, platformu i mech. díly. Já netvrdím, že to auto nenajede bez poruchy 100.000 km. Zatím jsem neměl problém s mech, částmi. A že jim to nerezvý po dvou letech? Ještě může být. Dva roky je krátká doba. Navíc je asi rozdíl auto a auto co dělají, Což na lakování na robotické lince je zarážející a alarmující! Jak můžou být tak velké problémy ze stejné linky (ve fabrice jsem byl), že jedno auto rezaví a druhé ne??? Jinak co se týče Žiliny....psal tady kluk z Karviné, má nového Ceeda, stříbrná metalíza a měl již po třech měsícíh od zakoupení rezavé puchýře u třetího brzdového světla. :? Jinak auto prostor a dizajn dobrý. Ale komfort a zpracování děs! Tlumiče špatné, přístrojovka komplet od novoty vrže a hlevně u mě ten lak! A motor....nic moc. Je spolehlivý a asi se hned tak na něm nic nepokazí, však má taky předpotopní konstrukci, nic nového-moderního-převratného (vše jen koupí žáden vývoj), ale výkon papírově dobrý, jízdně výkon nic moc a spotřeba by také měla být cca o 0,5 litrů nižší než je. Je strašně náchylný na způsob jízdy. Při normální jízdě, když jedu jen svižně a nezávodím tak spotřeba jako u mé 12 let staré benzínové Hondy. Spíš horší, protože Hondu víc točím. Když chci jet k 5 litrům (přesněji pod 6), tak se na plyn ani skoro nedívám. To není jízda, ale trápení. Na okreskách to jde, ale dálnice to je neštěstí. Teď jsem jel z Ostravy do Bratislavy a dle tachometru strop 120km/h, klima a spotřeba 5,8. Jenže do a z Žiliny jsem jel jen plachtěním. Jakmile jedete kolem 130 je tam 6,3 a více. I když mám kola 205 a trochu trčí ven. Takže určite deci dvě jdou na vrub kolům. Jen chci říci, že za 6 litrů dnes jezdí i benzín. Na naftu...dle mého názoru nic moc. Alespoň ten můj motor. A píši zde své zkušenosti, nevymyšlím si, nemám to za potřebí. Jen jsem zklamaný za úroveň a nekvalitu voz Kia co mě stalo dost přes 400.000,-Kč. Takže kdo chce koupit Kiu, může se setkat s stím co já. Ostatním co slouží bez problému gratuluji a záviím. :-) Co se týče spotřeby a zkreslení PP můžete kouknout na www.spritmonitor.de. Jsem tam pod runis a plním to tam poctivě. Tankuji téměř vždy na jedné pumpě u stejného stojanu na první vypnutí pistole. :-)

Re: Test 100000 km Kia Venga 1,4 CVVT

PříspěvekNapsal: 25.09.2013 21:03
od sensemrf
Ahoj všem vlastníkum vozu Kia zejména Venga. Jsem tu nově zaregistrován a nově vlastním kiu Venga. Auto je 3 roky staré a má najeto 37430km. Jsem druhý majitel a najel jsem sním 1200 km, auto je super a oproti citroenu bych neměnil. Jak tady píšete co vám vadí na voze Atd... Tak je to stejné at´si koupíte jakou koliv značku. Samozřejmě v této cenové kategorii. Sice vržou plasty. Palubka a pravé dveře ale ne pořád. Rádio to vyřeší bez problému. Furt lepší než citroen v kterém na dálnici při 130km/h se nedá bavit. Sice je to pracovní verze,ale řidič sedí vepřdu ať ma 3 nebo více sedadel.Na to se vymlouvaj!!! A k těm svolavacím akcím opravdu se jedna jen o závažné poruchy sám sem to zažil. Co si na servise nevidupete tak nedostanete. Prostě záleží na kusu, buť je dobrý vuz nebo ne.

Re: Test 100000 km Kia Venga 1,4 CVVT

PříspěvekNapsal: 13.05.2014 08:56
od snowko
Ahojte,

mam Vengu 4 roky a prave som najazdil 100 000 km. Dnes mozem povedat, ze som s autom spokojny. Spociatku ma sice hnevalo nulovanie priemernej spotreby, co napokon pretrvava doteraz, ale uz ma to vobec netrapi. Asi som si na to uz zvykol. Za tie roky mi na zaciatku vymenili palubnu dosku, ktora ozaj velmi vrzgala (vsetko v ramci zaruky - akurat som musel do servisu 2x). Obcas blbol pri dlhodobom pouzivani tempomat ako pisal aj runis, obcas prestala hrat hudba z USB, niekedy musim viac buchnut piatymi dverami aby sa zatvorili, ale inak nic vazne na Venge nie je. Ale je to vlastne moje prve auto, takze nemozem porovnat. Ked budem kupovat niekedy dalsie auto, asi to bude opat KIA. Zatial som okrem ziaroviek a prevadzkovych tekutin nemenil nic. Pri piatej kontrole mi povedali, ze asi o 20 000 km budem musiet menit brzd dosticky.

Re: Test 100000 km Kia Venga 1,4 CVVT

PříspěvekNapsal: 13.05.2014 21:09
od spd001
po 120tkm :thu: iba predne dosticky :shock: :shock: :shock: ja by som uz menil 2x kotuce a asi 4x dosky
je to hlavne o stile jazdy co sa u mna s kupou noveho auta dost zmenilo takze sa "mozno" dopracujem aj ja k takemu cislu ale asi len "mozno" :D