Je to jak pise Jakub, ten "naseptavac" je tam hlavne proto, aby motor jel na co nejmensi mnozstvi paliva, ne abyste si dobre zajezdili. Mne to na benzinovem Riu II doporucuje radit uz pri 2000 ot., coz je pro hlucheho asi v poradku, pro me ne. Nicmene byl jsem se na tuto skutecnost informovat v servisu a sef servisaku mi pravil, ze on osobne ve firemnim benzinovem Riu jezdi mezi 1800 a 2200 otackami, co je nad to je pry uz za vyssi pridel paliva. Kdyz videl muj udiv, ze by se otacky benzinaku pohybovaly v tomto spektru, tak rekl, ze tomu motoru to nevadi, proste dokud to vylozene nekucka a neskube, tak se nic nedeje. Samozrejme tyto otacky je moze udrzovat pri plynule jizde a po rovince, popr. z kopce. Do kopce nebo pri predjizdeni je samozrejmost podradit, i kdyz si PC mysli neco jineho. Taky jsem si vsiml, ze mi radi radit nahoru jen kdyz vic seslapnu plyn, ale kdyz udrzuji rychlost par vterin na stejnych otackach, tak symbol zmizi. Zrejme predpoklada, ze kdyz pridavam plyn, tak se rozjizdim a mam v umyslu radit nahoru. Kazdopadne (uz OT) mne i motoru chybi 6ka