Zdravím všechny majitele a uživatele tohoto pěkného auta. Já mám vegu jako služební servisní auto letos od konce ledna. První dojem z motoru byl že je to hrozně líňoučké
. Říkal sem si je to syrové uvidíme později. Po asi 5 000 km se začlo ozývat klepání z motoru když ručička otáčkoměru mýjela 1600 až 1900 ot. jak sem se dočetl je to asi normální. Před tím sem jezdil na fábii 1,2 / 47Kw. 225 000 km a žádný problém .Tak sem jezdil dál až sem měl o něco přes šest tisíc tak se projevila další věc , že nechtěl držet tempomat. Ale zase né pokaždý. Postupně sem vysledoval že to bylo jen do mírného kopce a rychlost začla klesat, když sem přepl palubní počítač na okamžitou spotřebu tak vubec nepřidával. Ale stačilo prošlápnout plyn až na podlahu a zase pustit a okamžitě stoupla spotřeba a rychlost se začla dorovnávat na nastavenou hodnotu. A takhle furt dokola než sem dojel do cíle nebo mě to přestalo bavit.Já bych to nazval dírou v plynu. Přesně do 2200 ot. motr byl hrozně líný a někdy se projevoval neochotným klepání. Jediný řešení bylo pedál až na podlahu potom konečně zareagoval a vydal se ku předu. Postupně sem zjistil že to dělá až když je venku vic jak 18 stupňů. Za chladna se stím dalo jezdit.
Tak sem zavez auto do servisu s popisem všech funkcí. Odpoledne mě volali že se závada neprojevila. Tak se to opakovalo ještě jednou. Když sem tam byl po třetí tak sem vypadal jako ***. Tak mě dali sebou jednoho technika přímo z dílny. A hurá zavada se projevila. Tak zkoušeli všechno možné snad 4krát přehrávali softvér a po sedmé návštěvě během asi čtyř měsíců konečně změna . Motor neklepe a jede tak jak za těch prvních 20 000 km ještě ani jednou nejel. A ani neklepe. V servisu mě řekli že to dělal nějaký "egr ventil" co přepouští výfuk plyny zpět kvuli emisím. Ještě sem s tím dál nejel , zatím mám jenom cca 200 km od opravy. budu dál informovat.