vladislav píše::lol: Je poznat,že málo lidí jezdilo s auty které měly ještě manuální..sytič...Budme rádi,že dnešní auta startují bez prošlapávání plynu, vytahování manuálního sytiče apod..Jo to byla doba..
Katikakus píše:MAKU19 píše:Katikakus píše:Toto neni problem, ale standardni chovani motoru za studena. Ridici jednotka zvysi privod paliva na volnobeh. Takovy elektronicky sytic.
Tve prvni auto, co?
No doteraz som nikdy nemal problém s tým aby sa mi auto po zaradení jednotky samovoľne zrýchľovalo (to NIE JE VOĽNOBEH) až som musel šlapnúť na brzdy. Vždy sa pomaly rozbehlo do zaradenia dvojky, teraz to bolo nekontrolovateľné!
P,S.
Je to moje 6 auto ale prvá VENGA KIA
Ten "sytic" funguje i pri zarazene rychlosti. Bez plynu se elektronika snazi drzet otacky na cca 1000 ot./min nez se motor zahreje. Tzn. ze kdyz pustis spojku, tak elektronika pridava az se otacky zvysi na 1000/min. Zvyseni otacek ze standardnich 800 na 1000 mi nekontrolovatelne neprijde. Ujistuji te, ze je to normalni a delali to vsechna moderni auta se kterymi jsem mel moznost jezdit.
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé