kdo byl na 11.srazu tak viděl ca udělá, kvalitní práce a material, když se brzdiče pořádně nevyčistí, destička se seká a nadměrně opotřebuje, a je jedno jestli máte origo anebo nadstandart, díky mému provozu po dostatečně solených silnicích u nás a v Bavorsku, kotouče nádherně zrezly a štít brzdy, ten plech co je z vnitřní strany kola úplně proreznul, z levé strany jsem část přinesl do servisu v igelit. pytlíku mám něco přes 95 tisíc km na předku mám druhé kotouče a rovnako i destičky, v zádu třetí kotouče anejmíň čtvrté destičky, druhé v pořadí jsou v mém Blogu, destičky šli origo, teď jsem zháněl jen zadek a úkol zněl jasně s částečnou nerez ochranou, věděl jsem že je nabízí ATE,cenu jsem dostal po známosti slušnou cca 3500,- Kč i s destičkami,(kotouče jsou prej japan,,, ) s tím že mají úkol sehnat přední perforované, a to bude asi Zimrman nebo Brembo, destičky na předek mám už delší dobu za hubičku TRW
Toto je popisovaný stav v piatok pred srazom , ty destičky byly dávány při návratu po 10. srazu při cestě ze a origo odešly ani ne po 20 tisícich km a zimě , snad z fotek bude vidět kvalitu materiálu Jinak jsem musel měnit i jak říkáme prachovky, pozor máme je z dvou dílů, delší jako hadička odpovodajícího průměru a něco jako divnejší těsnící kroužek a toto je vetšího průměru na zadek asi obě sady cca 500 kč, a asi stejně to je i ve předu jen průměr je větší, není to nic podobné manžetám jak se to někde už rozebíralo