Venga a prevazeni jizdniho kola

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Venga a prevazeni jizdniho kola

Příspěvekod sosak » 24.01.2010 21:07

zdravim,

zvazujeme Vengu jako nahradu naseho starickeho Focusu kombi, ale mam zasadni problem, jak v tom prevazet MTB.

Nevidel jsem nikde zadny hagusy, stresni nosice ani tazny zarizeni, na ktery by to slo povesit a dovnitr se urcite nevejde.

Mate s tim nekdo nejaky zkusenosti?
sosak Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1  Témata: 1
Registrován: 24.01.2010
Bydliště: Náchod  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Venga a prevazeni jizdniho kola

Příspěvekod MP1 » 24.01.2010 23:09

Rozumne Ti asi neporadím, ale čo už.
Aj ja som zvažoval aké auto, aby som mohol nosiť MTB. Môj, manželkim, synov 24", malá ešte nemá.
Ja som zvažoval Roomster. Manželka ma vyhodila zo salónu. Takže bicykle šli bokom a kvôli a A/T prevodovke mám Ceed.
Cez leto som vozil bicykle k svokrovcom na Jumpery. A takto to asi ostane, lebo čakám že ma čoskoro vyhodia z práce,
a potom budem nejaký čas v rodinnej firme, kým nedoštudujem a budem asi používať 15 kubíkový Jumper ako druhé auto v rodine
a manželka Ceed.
Inak máme aj pickup Nissan Navara a aj na ňom som už vozil bicykle. Auto na prevoz čohokoľvek ako stvorené. Ale má príšený reid, otočiť sa na ceste
o 180° je poprava.
ED 1.6 CVVT automat / JD SW 1.6 GDI automat / JD FL 1.4 CVVT / CD 1.4 T-GDi/ Proceed 1.4 T-GDi / XCeed 1.5 T-GDi Gold / Xceed 1.5 T-GDi GT-Line
MP1 Muž
Fanda vozů Kia