Externa navigacia

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Externa navigacia

Příspěvekod branor » 07.06.2010 09:23

Ahojte, mam externu navigaciu GARMIN a uvazujem nad jej pouzivanim v mojej Venge, pasujem sa vsak s problemom kam ju umiestnit, kedze na celnom skle vraj byt nemoze a za druhe aby umiestnenie bolo dobre viditelne a aby privodny kabel nezavadzal a zaroven sa dala lahko demontovat...
Neriesil uz niekto tento problem?

Uvazujem o namontovani drziaku na lavy stlpik uplne dole pred vodica do priestoru toho maleho okienka - tam to podla mna najmenej zavadzia, problem je vsak s tym ze kabel tam efektivne nedostanem...

Teda otazka - ak nechcem prist o nejaku zaruku a chcem kabel schovat pod pristrojovou doskou, musim ist do original servisu aby mi to tam natiahli za taske prachy alebo mozem aj vlastnou sikovnostou ak nemam v plane zasahovat do elektroniky?

DIKY
KIA Venga 1,4 CRDI 66kw + panoramatická strecha...
Uživatelský avatar
branor Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 396  Témata: 28
Registrován: 14.03.2010
Bydliště: Trenčín / Chorvátsky Grob  Slovakia (sk)

Kia Venga (2010)
199999 km @ 5.75 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Externa navigacia

Příspěvekod p1lakr » 07.06.2010 10:15

navigacia je z toho naseho "super zakona" vynata, co znamena ze ju mozes mat na celnom skle vycapenu hocikde :thu:
Kia Cee'd 2010, 1.4 CVVT, Cassa White
Suzuki GSF 600N Bandit 2002 red
Uživatelský avatar
p1lakr Muž
Nováček