Vymena brzdovych dostickiek - ako? ake?

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Vymena brzdovych dostickiek - ako? ake?

Příspěvekod branor » 16.03.2014 20:21

Ahojte, zakladam tuto temu koli tomu ze by som si na svojej Venge rad vymenil predne aj zadne brzdove dosticky. Po predchadzajucej situacii s ktorou som sa vyrovnal usudzujem ze vymenu aj cistenie tychto sucasti automobilu zvladne kazdy trochu technicky nadany, prakticky a sikovny clovek. Samozrejme chcem usetrit aj cenu servisu, ale tak preco neusetrit, ak sa da...

Problematiku by som rozdelil na 2 casti:

Aky je postup?
1. - co uvolnime?
2. - co namazeme?
3. - co vycistime?
4. - na co si davat pozor?

Ake vybrat?
To co ma trapi je to ze na trhu je mnozstvo brzdovych dosticiek urcenych aj pre KIA VENGA, mna vsak zaujimaju Vase nazory - co si myslite ktore brzdove dosticky kupit svojmu autu, aby to nebola zbytocne predrazena investicia, ale zaroven aby v ziadnom pripade neboli kupene diely ktore by mohli ohrozit spravnu funkcnost a spolahlivost brzdoveho systemu.

Poradite? Aku znacku? Konkretny tip? Mate osobnu skusenost? Táto téma ma samozrejme sluzit vsetkym pouzivatelom tohto fora a dufam ze bude uzitocna.
KIA Venga 1,4 CRDI 66kw + panoramatická strecha...
Uživatelský avatar
branor Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 396  Témata: 28
Registrován: 14.03.2010
Bydliště: Trenčín / Chorvátsky Grob  Slovakia (sk)

Kia Venga (2010)
199999 km @ 5.75 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Vymena brzdovych dostickiek - ako? ake?