rIKI píše:rIKI píše:Tempomat suprová věc, ale poslední dobou začíná trošku zlobit (tovární výrobek).
1. Typická situace: před obcí podřadím na 4 (vypne se udržování rychlosti - např.90), auto zpomalí na 50, zmáčknu nastavení nové rychlosti (tlačítko SET -), ale udržování rychlosti se neaktivuje - nerozsvítí se kontrolka SET v budíkách. Tlačítko SET - zmáčknu ještě tak 2 až 3 krát, pak se SET rozsvítí a auto začne udržovat rychlost, jenže v tu dobu už tak o 5 km/h míň, než jsem původně chtěl nastavit. Pokud mám ustálenou rychlost (zmáčknutý plynový pedál), nastavení ryhlosti funguje bleskově.
2. Další anomálie - někdy - tak dvakrát do měsíce - se mi stane, že při zvyšování nebo snižování rychlosti pomocí tlačítek tempomatu se vypne udržování rychlosti, dalším stiskem se opět zapne, ale mezitím přestane řídící jednotka dodávat naftu a auto cukne.
Tak oba problémy vyřešeny !!!
Byl jsem s tímto problémem v servisu v rámci garanční prohlídky. Na diagnostice nenašel servisní technik žádnou závadu. Kvůli podezření na studený spoj na desce modulu ovládání tempomatu (umístěn na volantu) provedl propájení podezřelých spojů. Odjel jsem ze servisu, avšak závada se opakovala dál.
Objednali mi nový modul ovládání tempomatu, po výměně tempomat funguje na jedničku.
Problémy byly způsobeny pravděpodobně studeným spojem na tlačítkách nebo dalších obvodech na modulu ovládání tempomatu, který technik neodhalil, protože tato závada se projevovala sporadicky, takže se vše zdálo být v pořádku.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé