Tak trochu pro vaše pobavení a hlavně poučení z mé hlouposti.
Jednou takhle v Německu sednu do auta, vrazím klíček a divím se, že auto nechce naskočit. Startér protáčí motor, ale ten nevydá ani "škyt". Po důkladném prohledání všech kabelů, zda snad zase nebyla na návštěvě kuna, zjišťuju, že svítí i kontrolka imobilizéru a veškerou snahu po samoopravě vzdávám a nechávám se Českou pojišťovnou odtáhnout do nejbližšího značkového servisu v Budyšíně, protože jsem předpokládal, že si budu muset nově nechat nakódovat klíče. (Kupodivu nefungoval ani jeden).
Tam auto převzali a já čekal, a čekal..Po hodině už mi to nedalo a přes dvůr jsem se šel podívat, co kdo na mém autě tak dlouho dělá. U auta nebyl nikdo a po chvilce vykouknul mechanik, který k autu přišel odněkud zevnitř, že už je auto hotové a pojízdné.
Procházím k přijímacímu technikovi a ptám se ho na důvod poruchy - ten byla vyhořelá pojistka k řídící jednotce. No, na to jsem mohl taky přijít sám.
O to víc jsem se pak podivil při faktuře - náklady na materiál - 1,50€. Náklady na práci- 110€ - prý to museli napichovat na dvě diagnostiky. No, jak říkám, poučte se z mojí chyby...třeba budete příště platit taky jenom za jednu blbou pojistku