Rozumných důvodů jezdí po silnici kopec. Každé ráno blikám kolem šesté na Sportage, která jezdí jen na denní svícení. Pokud se na silnicích budou pohybovat tupci, co si neumí rozsvítit, tak toto bude vždy důvod. Jízda ráno za sněžení s takto osvětleným autem je hazard. Jinak mi prosím najdi argument proč ne. Plamennou debatu z Rakouska o zvýšené spotřebě vyvrátil dávno ADAC. A argument, že je šofér slepý a nevšimne si nesvítícího auta před sebou považuji za zcestný. Mezi desíti svítícími auty proti sobě jedno nesvítící přehlédneš. Bohužel dnešní stav půl na půl nahrává tomu přehlédnutí. Proto nařídit všem svícení považuji za rozumnější alternativu, než druhý extrém, to zakázat. Pokud se budou pohybovat po silnici jen rozumní a odpovědní řidiči, tak nebudeme ve finále potřebovat ani žádná zákonná pravidla. Bohužel tomu tak není.buko1 píše:Najskôr by tá legislatíva musela nájsť nejaký rozumný dôvod na to, že auto musí vzadu svietiť aj cez deň. Denné svietenie je na ochranu CHODCOV, ktorí si často blížiace sa auto nevšimli (farba auta často splýva s pozadím a tie svetlá majú chodca upozorniť že tam niečo je).
To že je šofér auta slepý a nevšimne si POČAS DŇA pred sebou iné auto za rozumný dôvod naozaj NEPOVAŽUJEM.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]