Doporučuji nakouknout do Auto 7 č.39/2009 1) Renault uvedl na trh do zemí EU sedan Fluence na bázi Megane v benzínu těsně pod 300 tisíc, v dieslu něco pod 340 tisís, slušná výbava, jeden benzín 1,6 110 HP, dva diesly 1,5 85 a 105HP ( ABS,6x AB,ESP, radio s CD a MP3 přidám i něco o turbu, je to v stejném časáku,nemám scaner, pokusim se hodit foto, nic moc :,,
/jinak tam doporučují po rychlé jízdě nechat aspoň 2 minuty volnoběch aby nedošlo k přepálení oleje v něm,vzduch z turba vychází teplý asi 90°C, k lepší účinnosti se chladí...,běžný tlak dnešních turb je od 1 do 2,7 baru, co umožní při horní úrovni 4x větší výkon jak u atmosferického dieslu, v letech 1977-1989 ve formuli 1, přeplňované motory 1,5 litru dosahovali až 1500 koní při kvalifikaci a v závodu 900 koní Edit: dorazil jsem ke scaneru, tak vyměňuji foto :