Patrik píše:Pre mna za mna , tam mozu napisat aj to co si uviedol ty. Tazko povedat , ci je to zrovna usmevna tema , skor by som povedal , ze bohuzial smutna tema. Ked uz v servise musi clovek akceptovat ich ceny , tak ocakava 100% serioznost a kvalitu , teda aspon u mna to tak funguje. Ja nebudem urcite frflat , ze garancna prehliadka stala viac nez povodne planovali , alebo ako telefonicky informovali. Len ma serie (sorry za vyraz , ale snad to nie je az tak strasne) , aby clovek musel kontrolovat ci mu v servise naozaj vymenili nejaky filter alebo doliali skutocne tolko noveho oleja (popripade tu znacku oleja) ako nauctovali. Uz som videl v niektorych servisoch v zahranici , ze zakaznik moze byt priamo pritomny servisnej prehliadke alebo maju presklene miestnosti aj v servise a zakaznik sedi , popija kavu a cez sklo vidi , co sa s jeho autom deje. Nech uz to dorazi aj k nam. Inak pozeram na tu sekciu co hovoris ty , ze tam sa moze clovek stazovat. Nejak tam toho moc neni (teda aspon v tej slovenskej sekcii) , bud sa ludom nechce moc stazovat , ale su tie servisy naozaj tak dobre. Samozrejme nemozno hadzat vsetky servisy do jednoho vreca , len kvoli tomu , ze niektore firmy (popripade pracovnici) nerobia vsetko poctivo. Len nechapem , ako ma potom importer znacky nastavene kriteria kvality na servisy , ked niektore funguje tak ako pises ty (t.j. maximalna ustretovost voci zakaznikovi - clovek ma z navstevy servisu dobry pocit a je rad , ze sa mu kvalitne postarali o jeho auto) ale niekde im je to uplne jedno , a ked prides na nejaku mensiu servisnu prehliadku , kde az tak moc nezarobia , tak to vyzera ako keby ti oni robili nejaku laskavost tym ze spravia servis tvojho auta , sice nie su z toho nadseny , ale spravia.
Úsměvné pro mě nebyly některé nekalé praktiky servisů, ale způsob řešení vyplněním dotazníku. Nějak si to nedovedu představit, aniž bych se tomu v duchu nezasmál. Kdyby bylo řešení tak jednoduché, již dávno by ho někdo zavedl.
Když jsem četl o zahraničních servisech s prosklenou zdí tak jsem chtěl napsat, že je to i u nás, ale my jsme vlastně pro vás už zahraničí, takže souhlasím, že by bylo fajn, kdyby se to objevilo i u vás.
Kia si dle mého hlídá servisní a prodejní síť poměrně dobře. Že se někdy občas vloudí chybička se prostě stát může. Dá se pracovat tak, aby bylo těch chyb co nejméně, ale nikdy je nelze na 100% vyloučit.
Je to vždycky jen o přístupu. Samotnému se mi taky nelíbí když slyším nespokojenost s nějakým servisem, protože to celkově snižuje image značky, ale proste se tomu vyvarovat nedá. Opět, jak jsem psal předtím a jak psal Béďa, možná by stačilo malinko více spolupracovat se sekci prodejci/servisy.
Navíc bych řekl, že poslední dobou se mi zdá, že kvalita servisů se stupňuje. Je to nejspíše dáno konkurencí a bojem o každého zákazníka. Dříve byla situace mnohem horší, jen nebyly internetová fora, takže se o tom tolik nemluvilo.