Jak šel čas
Ford Escort Combi 1,8D
Mitsubishi Colt Gti
Fiat Uno 1,0
Fiat Uno 1,3 Turbo
Honda CRX ED9
Honda Prelude 4g
Honda Civic Protec 5g
Honda Shuttle 1,6 4x4
Citroen BX 1,9D
Citroen XM 2,5TD - super nadčasovej kočár. Když jsem ho prodával měl přes 700 tis km
Citroen Xara 1,8 break
Toyota MR2 SW20
Peugeot 406 break 1,9Tdi
škoda Octavia 1,8T 4x4
Tatra Beta
Volkswagen Passat B5.5 1,9Tdi
Jaguar X-type 2,5V6
Jaguar XJR 4,0 SC R1 - stále v provozu - auto pro radost a na strašení fleetových manažerů 3,0D a jiných Tdi věcí na dálnici)
Jaguar S-type 3,0V6 - stále v provozu - auto na denní provoz nenápadné přibližovadlo
Range Rover L322 4,4V8 - stále ve stáji - auto na těžkou práci a na strašení Gréty
(benzínová pumpa má výkon malého septikového čerpadla
)
První kontakt s moderní kiou v bývalé práci
Kia Ceed MK1 CRDI - jeden z prvních Ceedu v CR - super auto - ale uhodil nám do něj blesk... tak předčasně odešel do Kia Nebe
Kia Ceed MKI FL 1,6Cvvt. Velká spokojenost, najezdil statisíce
Renault Thalia - začátky soukromého podnikání a nutnost se uskromnit
, Jaguar nebyl vhodná varianta na ježdění za klienty
- první nový vůz za úžasných 149 000Kč v saloně
Hyundai I30 MKII 1,6Crdi - Druhý nový vůz -> prodán po 3 letech za stejně jako byl koupen, nejvtipnější obchod s AAA
nikdy nezapomenu na výhru nad molochem
taky jsem ho pak dlouhé měsíce viděl na jejich webu až se prodal za méně než ho bazar koupil. Skoro mi jich bylo líto.
Kia CEED MKII 1,6Gdi Euro - Stále ve stáji - auto ženy a do města - polední relativně normální auto.. snad bude sloužit co nejdéle
Kia CEED MKII 1,6Crdi -> zmetek
naftovej byť novej, tak vyhozen ze stáje velmi rychle. Nejhorší rozhodnutí si koupit malej novej naftovej pohrobek v době bruselké... never more
No a teď se uvidí, zdali bude poslední Ceed a asi poslední nové auto před dobou baterkovou. -> když ne, tak stávající vozový park bude regenerován a repasován a on si s tím tak 15 let taky poradí