Stránka 7 z 7

Re: KIA 777 je servis opravdu zdarma?

PříspěvekNapsal: 05.03.2017 13:17
od Mirse
[SLOT MACHINE] No už v tom začínám mít trochu jasno, určitě budou spokojení ti, co se trefili jak s termínem koupě tak i výbavou, je to hodně ušetřených peněz [MONEY BAG][FIREWORKS]

Odesláno z mého KIW-L21 pomocí Tapatalk

Re: KIA 777 je servis opravdu zdarma?

PříspěvekNapsal: 05.03.2017 14:05
od mv12
V tomto ohledu byly u :kia: roky 2013 a 2014 asi nejlepší čas na koupi. Ceny nízko a k tomu to 777 se servisem zdarma...

Re: KIA 777 je servis opravdu zdarma?

PříspěvekNapsal: 16.06.2017 11:21
od spacirx
Garančka po 60 tisících. Olej/filtr a tentokrát i oba vzduchové filtry. Auto umyté, vysáté, utřený prach z palubovky. A konečně se nezapomnělo aktualizovat mapy!
(všechno nastavení v navigaci zůstalo - oblíbené, trasy, poslední cíle adt.)

cena: 0kč

Abych moc nenasíral ty bez sedmiček, platil jsem 605 kč za pronájem Kia Rio.

Re: KIA 777 je servis opravdu zdarma?

PříspěvekNapsal: 16.06.2017 12:16
od Mirse
No alespoň něco jinak bych byl asi opravdu nasr.... :lol: :lol: :lol: :drink:

Re: KIA 777 je servis opravdu zdarma?

PříspěvekNapsal: 16.06.2017 13:50
od mv12
Tak mě i to auto půjčili zadara :thu: :lol: :lol: :lol:

Re: KIA 777 je servis opravdu zdarma?

PříspěvekNapsal: 16.06.2017 16:15
od Mirse
nech si toho jo :shock: :lol: :lol: :lol:

Re: KIA 777 je servis opravdu zdarma?

PříspěvekNapsal: 16.06.2017 18:17
od spacirx
Tak teď jsem nasranej zas já :-)

Re: KIA 777 je servis opravdu zdarma?

PříspěvekNapsal: 19.06.2017 07:53
od Nemo55
Mohl bych být nasranej na oba :cry: ,
ale já jsem řekl ne :no: ,
vždyť jsem Kiušku SW 82kW Comfort+ pořídil za pouhých 329 litrů :yes:

Re: KIA 777 je servis opravdu zdarma?

PříspěvekNapsal: 25.07.2017 14:29
od Berka
Tak dnes to nastalo. Byl jsem objednán na 3. prohlídku do servisu MKD Kladno. Při sepisování zakázky jsem byl upozorněn, že budu muset uhradit likvidaci starého oleje, diagnostiku a další možné vícepráce které budou potřeba a které jsou potřeba ke správnému fungování auta a udržení záruky. Namítal jsem, že mají pouze provést servis dle plánu který určuje Kia a žádné další práce nejsou potřeba, jelikož s autem nemám žádný problém. To bylo odmítnuto, že bez těchto prací si za auto nepřevezmou záruku a pokud se mi to nelíbí ať jedu jinam, nebo ať to zaplatím, protože oni to dělat zadarmo nebudou. Po chvíli diskutování jsem zavolal na zastoupení Kia, kde mi sice bylo potvrzeno, že žádné takové vícepráce nemohou účtovat pokud je nevyžaduji a servis jako takový mám v rámci 777 opravdu zdarma, ale na můj dotaz proč jim tedy nezavolají a neujasní si pravidla, mi bylo řečeno že takhle to možné není, ale že by rádi abych je na jednání servisu upozornil písemně a oni to pak začnou řešit.
Nakonec jsem zavolal do jiného servisu a bez objednání doufal že mi vezmou. A víte co? Opravdu ano! U Klokočky. Úplně jiný level jednání, ani slovo o nějakém placení a dokonce mi hned převedl servis k nim, včetně programu 777. Jediné co nestíháme je aktualizace map, protože mají plno a je už pozdě, ale udělají mi je kdykoliv potom když dopředu zavolám.

Re: KIA 777 je servis opravdu zdarma?

PříspěvekNapsal: 25.07.2017 15:34
od mv12
Mám takové matné tušení, že už si tu někdo někde právě v tomto ohledu na servis v Kladně stěžoval, že to nebylo zadarmo. Možná se ale pletu. Každopádně bych tu písemnou stížnost na :kia: poslal, i když už jsi jinde :yes: Zřejmě jim devět lidí z deseti na to placení nevědomky kývne, tak jim ten jeden, co uteče, asi nevadí :shock:

Re: KIA 777 je servis opravdu zdarma?

PříspěvekNapsal: 25.07.2017 18:05
od zaplosak
jednoduše napsané: 4 roky - 4 garančky - zaplaceno - 0..... :)
Škodováci neuvěří a jen píší 3.14čoviny ve stylu: ta sedmiletá záruka je sakra drahá díky předraženému servisu atd atd a sami platí jak mourovatí - při třetinové záruce.... :tongue:

Re: KIA 777 je servis opravdu zdarma?

PříspěvekNapsal: 25.07.2017 18:10
od Berka
Sepsal jsem to a poslal na zastoupení. Uvedl jsem tam, že chci znát jasné stanovisko od Kia Cz zda servis postupoval správně a stejně tak chci znát vyjádření servisu na základě čeho tak postupoval.

Re: KIA 777 je servis opravdu zdarma?

PříspěvekNapsal: 25.07.2017 20:56
od Berka
Servis není dokonalý nikde, iluze si nedělám. Co se týká servisu, tak výhodou je, že kamery co mám v autě natáčejí po celou dobu co jsou odemčené dveře. Přiznávám, že jsem si to doma pak pustil a vše proběhlo v pořádku. Když je otevřená kapota tak pod ní je vidět celý motorový prostor. Nejvíc jsem se nasmál, když mechanik šel napíchnout diagnostiku a já úplně zapomněl že mám v OBD zapojenou krabičku od T-mobilu. Evidentně nevěděl co to je, ale hned volal na druhého ať se na to jde podívat, co to tam mám. Číst evidentně uměl protože nápisu si všiml, ale na reklamy asi nekouká :D . Pak jsem si ještě vyslechl nějaké hlášky mechanika o potazích na sedačkách, prý budu asi nějaký "závodník". Nikdy jsem si to neuvědomil, mám je tam jen abych si neumazal sedačky a jsou na nich překřížené dvě šachovnicové vlajky. Takže postřeh trochu mají. Ale že je natáčí dvě kamery a na obou bliká červená dioda, to si asi nevšiml ani jeden.

Re: KIA 777 je servis opravdu zdarma?

PříspěvekNapsal: 28.07.2017 11:15
od Berka
Přišla mi odpověď z Kia.
Až tak úplně spokojen nejsem, takže jsem ještě požádal o další vyjádření k nějakým nesrovnalostem.

Dobrý den,

kolegové z rozvoje dealerské sítě zaslali následující vyjádření.

V rámci programu 777 Premium máte nárok na vše co je uvedeno výčtem v podmínkách tohoto programu tj. na díly, práci a provozní kapaliny, které jsou dle předpisu výrobce obsaženy v položkách pravidelného údržbového servisu Vašeho vozidla. Čas, který výrobce pro pravidelný servis předepisuje krom jasně definovaných výměn /olej, olejový filtr, svíčky…./ obsahuje jen kontrolu tj. jestliže je při těchto kontrolách zjištěna potřeba dodatečných oprav, výměn nebo čištění, tak toto není programem kryto a měl by to uhradit zákazník (nejde-li o záležitosti, na kterou se vztahuje záruka).

Podobně je to s náklady na likvidaci odpadů. Tyto náklady nejsou uvedeny ve výčtu krytých položek a jejich uhrazení servis po zákazníkovi požadovat může. Obecná praxe je však taková, že drobné vícepráce, likvidace oleje apod. nebývá v rámci pro-zákaznického přístupu účtována.

V případě kladenského servisu je trochu zvláštní, že automaticky předpokládá, že dodatečné úkony bude nutné provést. Servis samozřejmě může /a měl by/ nabídnout i další úkony, které mohou být pro vůz zákazníka prospěšné a zvýšit živostnost některých komponent. To je případ vyčištění brzd, seřízení geometrie, dezinfekce klimatizace apod. Nemůže však zákazníka nutit, aby tyto práce objednal a zaplatil. Jedná se pouze o nabídku a ta musí být oboustranně odsouhlasená.
Celou záležitost s naším dealerem probereme a pokusíme se mu vysvětlit, že pokud svůj přístup nezmění, tak jeho potenciální zákazníci budou své vozy opravovat jinde.

Přejeme hezký den a mnoho šťastně najetých kilometrů s Vaším vozem Kia!