Buď čtu špatně, nebo autor to blbě napsal , tento odstavec
Výsledky zimních pneu jsou zoufalé. I v tak nekomplikovaném úkonu, jako je akcelerace v přímce, ztratily na zimní pneu 1 sekundu a na semi-slicky dokonce 2 sekundy na pouhé půlmíli. V slalomu se zvyšující se teplotou totálně přestaly ztrácet glanc a nebýt za volantem profík, auto by s nimi ani nedojelo docíle - takto to byla asi 10procentní ztráta. A nakonec brzdění, to je pro zimní pneu na suchu největší problém - ze 150 km/h to zvládly na 79 metrech, zatímco letní a semi-slicky byly o 16 resp. 23 metrů delší. Znovu obrovský rozdíl. Podle toho zimáky měli kratší brzdní dráhu, jinak z vlastní praxe mám potvrzeno, že kupátko na zimácích sedělo /drželo v zatáčkách nad Vimperkem lépe jak na letních , dovolil jsem si 10- 15 km/hod jet rychleji, pak už pracovalo ESP, to i když jsem vypnul tak pak při překonání určitého bodu tam spínalo samočině. Zimáky mají měkší změs, tak musí lidově řečeno lepit