https://thekoreancarblog.com/2020/01/15 ... -6-videos/
Asi najnovšia technika koncernu H/K
Odoslané z VTR-L09 pomocou Tapatalku
lubos550 píše:A to tam este nespomenuli to vyhrievanie katalyzatoru, co je na motor pri starte tiez riadny zaberak
Milan_SK píše:lubos550 píše:A to tam este nespomenuli to vyhrievanie katalyzatoru, co je na motor pri starte tiez riadny zaberak
Vyhrievanie katalyzátora si postráži elektronika. To je poriešené. Napr. pri 1.6 GDI stačí po naštartovaní počkať cca 15s, kým spadnú otáčky (to je fáza výhrevu, vtedy sa vstrekuje palivo na 2x) a potom sa až pohnúť. Okrem toho katalyzátory sa používajú už dlho a sú pomerne bezporuchovou súčiastkou, dokonca s vyššou reálnou životnosťou, než akú obvykle píšu výrobcovia.
lubos550 píše:Milan_SK píše:lubos550 píše:A to tam este nespomenuli to vyhrievanie katalyzatoru, co je na motor pri starte tiez riadny zaberak
Vyhrievanie katalyzátora si postráži elektronika. To je poriešené. Napr. pri 1.6 GDI stačí po naštartovaní počkať cca 15s, kým spadnú otáčky (to je fáza výhrevu, vtedy sa vstrekuje palivo na 2x) a potom sa až pohnúť. Okrem toho katalyzátory sa používajú už dlho a sú pomerne bezporuchovou súčiastkou, dokonca s vyššou reálnou životnosťou, než akú obvykle píšu výrobcovia.
O to tam prave ide. Ze ta spirala robi velku zataz na studeny motor cez alternator, pocas ohrievania.
Zpět na Všeobecný pokec / General Discussion
Uživatelé procházející toto fórum: Majestic-12 [Bot]