Berka píše:Diskuze na toto téma se zde vedla již několikrát a byla vždy dlouhá. Zkrátím to. Pokud uhádáš třeba po 4 letech jakoukoliv reklamaci u Kie s tím že jsi využil blokové vyjímky a servisoval vozidlo jinde, budeš asi první na této planetě. Žádný servis totiž nedoloží, že všechny prohlídky a kontroly jsou přesně podle metodiky kterou Kia teoreticky nastavila, protože ji prostě nezná. Teoreticky si o ni může požádat, ale jen teoreticky. Tzn. dostat se ke všem servisním datům konkrétního vozidla a to je nemožné. Stačí aby Kia vydala nějaké opatření na kontrolu úplné maličkosti, servis to neprovedl - nevytvořil záznam o provedené kontrole v průběhu času a už nesplnil servisní podmínky. I kdyby to byla kontrola hodnoty čidla teploty. Úplný nesmysl, ale i to stačí. Prostě neuspěješ, nemáš šanci. Dále by servis musel doložit kvalifikaci (školení) mechaniků, postupy prací, atd. To že umí servisovat jiné značky neznamená, že má znalosti o technice Kia a dokáže ji řádně servisovat. Prostě s tebou Kia vytře jak s hadrem.
snike píše:Opakovani je matka moudrosti ... tady je oficialni vyjadreni zastupce KMC k danemu problemu
viewtopic.php?p=91900#p91900
Zpět na Všeobecný pokec / General Discussion
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé