Aha, takže ty hledáš někoho, kdo elektrice rozumí, ale jen trochu
Tak to bych potom chápal, protože nikdo jiný by se do takového bastlu nepouštěl...
Začínám litovat, že jsem vůbec reagoval a nevšiml si hned, kdo se ptá, protože to pak končí takto...
Takže moje poslední reakce...
Pokud chceš využít stávající motor a alternátor v autě, tak když má alternátor max. 90A, tak z něj dostaneš max. 90x12= 1080 VA a to by musel být stavěný na to, jet dloudobě na plný výkon. I kdybys tam měl 150 A alternátor (což silně pochybuju), tak máš max. 150 x12 = 1800 VA. Pak musíš započítat ztráty a účinnost měniče, takže na výstupu to bude samozřejmě dávat méně. A to nemluvím o tom, že max. výkon toho alternátoru nebude při volnoběžných otáčkách motoru, takže budeš tůrovat auto... Na to, kolik bys investovat do toho si něco takového vyrobit (správně to napojit, koupit kvalitní měnič atd.) a jaký výkon z toho dostaneš, se to nevyplatí (a to pomíjím, že si budeš ničit auto). Dobrá elektrocentrála, která zvládne napájet i elektroniku, vyjde při stejném výkonu o dost levněji...
Ano, taky můžeš sehnat a nějak do auta nabastlit nějaký výkonnější alternátor (to nebudu komentovat) nebo dokonce můžeš využít motor auta a pohánět s ním vlastní zařízení na výrobu elektřiny - tj. v podstatě motor odpojit od auta a nějak na něj napojit vlastní zařízení... To ale snad už asi vidíš i sám, že sice jde, ale je to dost nesmysl v mnoha směrech...
A pokud chceš radu odborníka na elektriku: nemáš na to pravděpodobně ani vzdělání ani příslušnou zkoušku a oprávnění, tak se v tom nehrab...