spd001 píše:To ze to vypustia z tovarni neznamena ze to robia zamerne.Ta hrdza sa v tovarne neprejavy kedze su tam idealne podmienky bez vlhkosti no prejavy sa to az ked sa auto vystavi vlhkosti pri skladovani ci transporte.Seriovu opakujucu hrdzu tu zatial nikto neriesil a tak si myslim ze to bude jednorazova chyba maximalne niekolko kusov kym prisli na to vo vyrobe.Reklamuj to.Ja mam bielu ceed uz rok a zatial ziadna korozia Co sa tyka miesta pre hever zatial tiez bez problemov no je pravda ze seriovy hever som zatial nepouzil
Proč v Auto Bildu psali na dlouhodobých testech, ze má mít lak vodoureditelný, aby nepustil vlhkost na samotný plech, tuším aspoň sílu 130 mikronů ( nejsem si úplně jist tím číslem ale kolem téhle cifry to bylo). No a oni na Ceedu, Soulu a tuším i na Venze i na I30 naměřili i pod 80? Dokonce jsem to četl někde i u nás. Ale nemůžu být konkrétní, netuším už kde a nemůžu to najít. Ty čísla si fakt už nejsem jist. Jen tam zkratka tvrdili, že lak je ošizený na síle a plech tak není dostatečně proti korozi chráněn. A co se týče pozinku tak to je jen poprasek. A hrany pozink ani sváry nejsou. Kdo byl na exkurzi tak to ví. Lak je opravdu slabota. A u mě se to.projevilo víc než dost. Teď budu reklamovat oloupaný přední nárazník. A loupe se mi i lak na bocích. Reklamoval jsem to minuly rok a jen to rozlestili at to není tolik vidět. Ale pokračuje to. Lak je fakt bída.