Pří rozjezdu se zahřátým motorem se občas stane,že při zařazení druhého rych. stupně a přidání plynu začne mírně cukat, jakoby se dusit ,otáčky kolem 1500-2000 ....(myslim,že i spotřeba se zvýší)
Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Ahoj, k takovým informacím jsem se nedostal aktuálně, jen co, tak chybu na diagnostice to nevyhodí žádnou a k těm teplotám se přes ní nedokážu dostat. Napadlo mě vyměnit palivovej filtr (zatím jen pokus omyl).
Pokud by to slo , zkus to u uplne studeneho motoru at je jasne ze to cidlo teoploty nekeca (musi merit okolni teplotu) , ale co je podezrela je vaha vzduchu , mela by ukazovat 0.
Tak tady jsou,za studena od rána nejeto. Jen co mě zaráží tak jsme zkoušeli na jedničkové octávce (1.8 benzín) a ten průtok vzduchu to ukazovalo 0,pak u trojkovýho superba a tam to bylo nějákých 0,82. Vše zastudena s nenastartovanýma motorama a obě auta nevykazují to co u mě.
jo takze teplota a tlak ok. Tak se zamer na vahu a map senzor. Oktavku neber jako etalon ona klidne uz muze mit vahu taky spatnou pokud ma neco nalitano (chybu to nevyhodi pokud neni uplne ustrelena). Co vstriky kolik maji nabehano?