Zadna Klucka -odlupujuca sa farba

Trápí Vás něco na voze?

Zadna Klucka -odlupujuca sa farba

Příspěvekod svicen » 19.03.2024 21:22

Ahojte,
na 4. den od prevzatia auta sme si vsimli, ze na zadnej vnutornej klucke je odlupnuta farba, odlupnuty kusok farby bol nalepeny na nastupnej hrane pri tesneni dveri. Hned som pisal predajcovi ci to viem este poriesit este s nim alebo na koho sa mma obratit.
Ten preposlal moj mail aj s fotkami a bolo mi odporucene, ze mam prist do servisu na spisanie reklamacie. Ked som volal aby som sa informoval ako to funguje, ci staci prist bez objednania na spisanie alebo sa mam objednat, prijimaci technik mi povedal, ze sa mam objednat na spisanie reklamacie, najblizsi termin maju 9.4. a ze auto tam musi zostat 2 dni minimalne. Ked som sa spytal technika, ci nemozem prist na spisanie a potom ked budu mat diel by som prisiel znova a by to len vymenili, tak mi povedal, ze ci ked nieco reklamujem, tak mi to hned na pockanie spravia.
Je toto standardny postup? Treba byt aj na spisanie reklamacie objednany do servisu? Je mozne prist do servisu na spisanie reklamacie a potom prist znova ked budu menit diel a nenechavat tam auto 2-3dni?
Som trosku znechuteny a prekvapeny zo spravania prijimacieho technika. Keby to bola komplikovana oprava nevidim problem, tak nechat auto viac dni. Ale 2-3 dni na vymenu klucky, ktora sa da spravit za 30 min aj s kavou a cigaretou mi pride trosku scestne.
Ake su vase skusenosti s reklamaciami?

Obrázek
Obrázek
Obrázek
svicen Muž
Uživatel fóra
 
Příspěvky: 22  Témata: 1
Registrován: 19.10.2023
Bydliště: Považská Bystrica  Slovakia (sk)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Zadna Klucka -odlupujuca sa farba

Příspěvekod jozzo » 19.03.2024 21:38