I když se mě to netýká, čtu to tu celé a popravdě nevím, co bys ještě chtěl slyšet. Nole tu podobně vypsal, co je třeba koupit a vyměnit, abys měl poslední verzi. Co se předtím objevilo nebo neobjevilo za inovace a změny je asi úplně jedno, protože problém s přeskočením to nevyřešilo.
Jestli ti stojí nebo nestojí za to shánět tu poslední variantu a měnit tam složitě vše, co je třeba, je tvoje rozhodnutí.
Informace máš a myslím, že jediné rozumné řešení je, to co radil Nole od začátku. Buď tam vyměnit celý ten komplet v poslední verzi, což bude drahé a nebo když tam dáš starší verzi řetězu, tak vyměnit jen řetěz a napínák. (Jestli tam dáš nějaký novější mezityp řetězu a napínáku než tam máš, je už tvoje volba, pokud ti tam bude pasovat.)
Víc k tomu není asi co dodat. Že se to nedá jednoduše koupit nebo je to složité, tady nikdo neovlivní
Jestli ti to bez výměny vydrží ještě dalších 95 tis. nebo to za 100km přeskočí ti taky nikdo neřekne. Možná jedině mechanik po rozebrání a kontrole může zjistit v jakém je to stavu, ale ani tam to nebude 100%. Většinu těch motorů to asi nepotkalo, ale potenciální problém to je.