ale v tomto prípade ide o diely, kde je jasne vidieť rozdiel medzi novými a starými dielami
jedná sa o tvar a výšku zubu ozubenia (články reťaze, pastorok, CVVT IN a EX)
čiže ak sa pozrieš na staré a nové diely ako laik, ihneď ti udrú do očí
čo sa týka zmeny dielov s rovnakým part number, je to pravda dochádza ku zmenám (napríklad materiálu atď...)
avšak v tomto prípade tomu tak nie je, zmena bola natoľko výrazná, že sa menilo celé part number dielu
čiže napinák 24410-25001 ti problém riešiť po konštrukčnej stránke nebude, to ti garantujem, netvrdím však, že ti vydrží a ty s tým problém už mať nebudeš, to sa môže stať, avšak inovovaný nie je
reťaz 2B200 nepoznám a v KIA závode určite nikdy nebol použitý
z 2B000 išiel rovno na 2B620