Přeskočený rozvodový řetěz 1,4 CVVT

Trápí Vás něco na voze?

Re: Přeskočený rozvodový řetěz 1,4 CVVT

Příspěvekod Nole » 30.05.2018 11:35

ale v tomto prípade ide o diely, kde je jasne vidieť rozdiel medzi novými a starými dielami
jedná sa o tvar a výšku zubu ozubenia (články reťaze, pastorok, CVVT IN a EX)
čiže ak sa pozrieš na staré a nové diely ako laik, ihneď ti udrú do očí
čo sa týka zmeny dielov s rovnakým part number, je to pravda dochádza ku zmenám (napríklad materiálu atď...)
avšak v tomto prípade tomu tak nie je, zmena bola natoľko výrazná, že sa menilo celé part number dielu
čiže napinák 24410-25001 ti problém riešiť po konštrukčnej stránke nebude, to ti garantujem, netvrdím však, že ti vydrží a ty s tým problém už mať nebudeš, to sa môže stať, avšak inovovaný nie je
reťaz 2B200 nepoznám a v KIA závode určite nikdy nebol použitý
z 2B000 išiel rovno na 2B620
Kia ceed II 1,4 Silver
Uživatelský avatar
Nole Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 336  Témata: 1
Registrován: 04.12.2015
Bydliště: Trstena  Slovakia (sk)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Přeskočený rozvodový řetěz 1,4 CVVT

Příspěvekod Tazipes » 30.05.2018 12:21

2B200 je možná určený pro tento druh ekonomických záručních oprav. Teď už se vyhýbám tomu, abych stál v kopci opřený o motor, motor nepodtáčím, měním si sám olej a tudíž vím čím mažu, tak snad to chvilku vydrží. V nejhorším už vím, jak se motor s vytahaným řetězem chová. Proti prvním 1.2 TSI, kde člověku nic jiného nezbývá, než doživotně měnit řetěz každých 30-40 tkm je to brnkačka.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil Tazipes dne 30.05.2018 12:31, celkově upraveno 1
Tazipes Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 105  Témata: 3
Registrován: 25.01.2011
Bydliště: Lety  Czech Republic (cz)
Sponzor (1)

Kia cee'd SW (2011)
182000 km @ 6.8 l/100km

Re: Přeskočený rozvodový řetěz 1,4 CVVT

Příspěvekod Polsondeside » 30.05.2018 12:30

já sem asi ***, ale může mi tedy někdo poslat odkaz na sadu, která je inonovaná a řeší můj problém?

Díky :yes:
Sportage 2016 IV 1.6 T-GDI GT-Line + packet TECH; 16 000Km
Nejezdím, nejezdím, taky to nehuntuju
Polsondeside Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 793  Témata: 29
Registrován: 19.03.2016
Bydliště: Bydžovského  Czech Republic (cz)

Kia Sportage IV (2016)
16000 km @ 8 l/100km

Re: Přeskočený rozvodový řetěz 1,4 CVVT

Příspěvekod mv12 » 30.05.2018 14:31

Obávám se, že asi nemůže... Bohužel. Musel bys jí najít podle těch čísel od Nole. V rychlosti jsem dal vyhledat to číslo řetězu a vyběhly na mě jen zahraniční stránky, takže nevím... Asi je u nás skladem plno těch starých typů a potřebujou se toho zbavit, tak nové ani nemají :shock: :? Vidím to, že buď zkusíš hledat déle a lépe než já (já s tím ztrácet čas nechci), nebo dotaz na prodejce, nebo to koupit ze zahraničí a nebo draze v :kia: (pokud se taky nesnaží doprodat staré sady...)

A nebo se na to vykašli, a kup jen ten řetěz a napínák... Když ti to vydrželo teď pár let, tak snad by to samé měla vydržet i nová sada (pokud to není horší kvalita).


Ještě mne napadla jedna věc, ale to nesouvisí s B000 verzí. Ta čísla od Nole jsou čísla z výroby. Předpokládám, že přichází do styku jen s nimi. Takže jestli třeba ten samý typ, nemá pro prodej jako ND číslo jiné? Ale to jen spekuluju. Mohlo by to vysvětlovat tu verzi B200. Tady by možná pomohla fotka, aby se Nole mrknul, co je to za řetěz ta B200...
Obrázek
KIA Cee'd 1.6 GDI
FIFA World Cup Edition
Uživatelský avatar
mv12 Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3112  Témata: 21
Registrován: 02.06.2014
Bydliště: EU  Czech Republic (cz)
15. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd II (2014)
104000 km @ 6.73 l/100km

Re: Přeskočený rozvodový řetěz 1,4 CVVT

Příspěvekod Tazipes » 30.05.2018 15:04

Ten obrázek z krabičkama a vykuchanejma dílama je ze servisu. Ten nový 2B200 vyfotit nemůžu, leda až budu kontrolovat ventilové vůle. Možná to stihnu ještě letos.
Tazipes Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 105  Témata: 3
Registrován: 25.01.2011
Bydliště: Lety  Czech Republic (cz)
Sponzor (1)

Kia cee'd SW (2011)
182000 km @ 6.8 l/100km

Re: Přeskočený rozvodový řetěz 1,4 CVVT

Příspěvekod Crusy » 30.05.2018 15:29

Kia Cee'd (JD) 2017 * 1.4 MPI, 74 kW/101hp, G4LC * Comfort Plus
Uživatelský avatar
Crusy Muž
Sponzor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 301  Témata: 2
Registrován: 16.05.2017
Bydliště: Ústí nad Labem  Czech Republic (cz)
Sponzor (6) TOP sponzor (1)

Kia cee'd II (2017)
87000 km @ 6.5 l/100km

Re: Přeskočený rozvodový řetěz 1,4 CVVT

Příspěvekod Tazipes » 30.05.2018 15:44

Ano, řeč je o těchto sadách.
Pro Nole: jde ještě o to, jestli by sada s novým napínákem 24410-2B610 šla namontovat do našich starých Ceedů. Jestli nenastala také nějaká změna na bloku motoru či jinde. Od pohledu ten nový napínák má proti tomu starému jinde osu hydraulického válečku vzhledem k připevňovacím otvorům. Víš jistě, že se tyto nové sady montovaly do Ceeda I. generace? Nebo až do druhé?
Tazipes Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 105  Témata: 3
Registrován: 25.01.2011
Bydliště: Lety  Czech Republic (cz)
Sponzor (1)

Kia cee'd SW (2011)
182000 km @ 6.8 l/100km

Re: Přeskočený rozvodový řetěz 1,4 CVVT

Příspěvekod t0x!n » 30.05.2018 16:15

kdyz to tak ctu v rychlosti, nevim co vse potrebuje za dily, ale nejjednodussi a asi i nejrychlejsi, ebay rovnou z koreje, vzdy se mi to vyplatilo i u blbyho orig. pylovyho filtr, ten novej retez tady: https://www.ebay.com/itm/CHAIN-TIMING-2 ... Je&vxp=mtr dalsi at si najde zadavatel podle kodu stejne
Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
Obrázek
Uživatelský avatar
t0x!n Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 293  Témata: 7
Registrován: 15.11.2015
Bydliště: Brno  Czech Republic (cz)

Kia cee'd II (2015)
42000 km @ 7.63 l/100km

Re: Přeskočený rozvodový řetěz 1,4 CVVT

Příspěvekod Polsondeside » 30.05.2018 17:02

no chci vpodstatě vyměnit rozvody pro klid v duší. Nic mi zatím nepřeskočilo a auto spadá do měsíce výroby, kdy se to ještě stávalo (03/2010) (čas od času něco vteřinu zacgrastí při studeném startu)jinak vůbec nic problema.
Jenže je v tom bordel...na trhu jsou dvě/tři sady..mají původní řetěz a nový napínák nebo autokelly nabízí jednotlivě nový řetěz i napínák za mega prachy a teď nevím, jestli by pasovala ta ozubená kola atd.
Navíc kupovat původní sadu fakt nechci.
Takže teď fakt nechápu, co má koupit.. :(
Sportage 2016 IV 1.6 T-GDI GT-Line + packet TECH; 16 000Km
Nejezdím, nejezdím, taky to nehuntuju
Polsondeside Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 793  Témata: 29
Registrován: 19.03.2016
Bydliště: Bydžovského  Czech Republic (cz)

Kia Sportage IV (2016)
16000 km @ 8 l/100km

Re: Přeskočený rozvodový řetěz 1,4 CVVT

Příspěvekod Beda » 30.05.2018 23:29

Kdyz jsem si nahodil do katalogu ND nejakou 1.4 cee'da rok 2007, tak mi to vypsalo toto:

Retez:
243212B000 - pouzivan od 27.10.2006 do 13.7.2009
243212B200 - pouzivan od 27.10.2006 do 13.7.2009

Napinak:
2441025001 - pouzivan od 26.8.2008 do 13.7.2009
244102B000 - pouzivan od 27.10.2006 do 26.8.2008

Ozubene kolo - vyfukove vacky
242212B000 - pouzivan od 27.10.2006 do 13.7.2009

Ozubene kolo - vacky sani
243502B000 - pouzivan od 27.10.2006 do 13.7.2009



No a pro cee'd rok 2010 je to nasledne:

Retez:
243212B000 - pouzivan od 13.7.2009 do 8.3.2012
243212B200 - pouzivan od 13.7.2009 do 8.3.2012

Napinak:
2441025001 - pouzivan od 13.7.2009 do 8.3.2012

Ozubene kolo - vyfukove vacky
242212B000 - pouzivan od 13.7.2009 do 8.3.2012

Ozubene kolo - vacky sani
243502B000 - pouzivan od 13.7.2009 do 8.3.2012


Takze inovovany napinak ma hadam cislo 2441025001 :idea:



Cee'd 2013 uz ma uvadeny dokonce tri typy napinaku 2441025001 (rok 03/2012 - 01/2013), 244102B610 (rok 01/2013 - 03/2015) a 244102B700 (rok 03/2015 - 06/2015) tomu odpovidaji i tri typy retezu, vedeni a ozubenych kol jsou dva typy.
Uživatelský avatar
Beda Muž
Administrátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 8249  Témata: 327
Registrován: 04.09.2007
Bydliště: Dubí  Czech Republic (cz)
1. sraz Kia-Club.org (1) 2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1)
8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1)
16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1)

Kia Stinger (2017)
86000 km @ 10.2 l/100km

Re: Přeskočený rozvodový řetěz 1,4 CVVT

Příspěvekod Nole » 31.05.2018 06:54

NIe Beda, nový napinák reťaze má číslo 24410-2B610, ten 24410-25001 je starý typ
Nový rozvodový systém nabehol v januári 2013, takže ja by som sa držal asi jednej veci a to:
Ak je v nejakej sade na predaj reťaz s číslom 24321-2B620, znamená to, že sada je po inovácii a tá zaručí, že problém s preskočenou reťazou sa nebude opakovať. Tu však treba kúpiť aj CVVT IN + EX, ramienka, pastorok, napinák. Ostatné sady s iným označením sú diskutabilné a pochybujem, že sú po inovácii
Taktiež je možné, že na našich trhoch sa vyrábajú iba pôvodné sady, teda sady pred inováciou.
Na Gamma motoroch 1,4 neboli žiadne zmeny, ktoré by bránili výmene nového rozvodového systému aj na ročníkoch pred rokom 2013, čiže sa to dá aj na ročníkoch 2006 atď...
Kia ceed II 1,4 Silver
Uživatelský avatar
Nole Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 336  Témata: 1
Registrován: 04.12.2015
Bydliště: Trstena  Slovakia (sk)

Re: Přeskočený rozvodový řetěz 1,4 CVVT

Příspěvekod Nole » 31.05.2018 07:29

ešte skúsim toto:
kto chce nový komplet rozvodový systém a chce mať istotu, že je spráavny, posielam originál čísla dielov + názov dielov + preklad slov

chain timing-roller: 24321-2B620 (reťaz - a je aj v tom linku od t0x!n)
tensioner- timing chain: 24410-2B610 (napinák reťaze)
sprocket crankshaft: 23121-2b710 (pastorok na kľukový hriadeľ)
chain sprocket- camshaft EX: 24221-2B600 (ozubené koleso na výfukovú vačku)
CVVT-IN: 24350-2B600 (variabilný nastavovač sacej vačky)
guide timing chain: 24431-2B610 (ramienko reťaze)
tensioner arm assy- chain: 24420-2B610 (ramienko reťaze)

toto sú nové inovované diely, tu však treba vziať do úvahy, že motor sa bude musieť prakticky rozobrať celý, kvôli pastorku, starý pastorok vylisovať a nalisovať nový + zložiť motor a nahodiť ďalšie vyššie spomínané diely.
lacné to nebude a servis si zapýta svoje, s tým treba rátať
preto je aj možné, že sa predáva pôvodná sada, ktorá síce problém nerieši, ale pre zákazníka nie je taká finančne náročná

Hawk
Kia ceed II 1,4 Silver
Uživatelský avatar
Nole Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 336  Témata: 1
Registrován: 04.12.2015
Bydliště: Trstena  Slovakia (sk)

Re: Přeskočený rozvodový řetěz 1,4 CVVT

Příspěvekod Polsondeside » 31.05.2018 07:33

Zdravím tě Bedo :-)

přesně tak. Inonovaný napínák je pod kódem 2441025001 a obsahuje ho i ta nejlevnější sada. (někde se psalo, že potíže s přeskočením způsoboval právě původní napínák)
Jenže problém je, že innovaný řetěz (potvrdil můj kamarád z Kia) je malinko širší a skutečně existuje, má označení 243212B200. Jenže tento řetěz není v žádné sadě (v každé je dle označení původní) a navíc se domnívám, že k němu je nutné mít i inonovaná ozubená kola (což se ani nikde neuvádí).
A vzhledem ke skutečnosti, že pro svůj klid chci dát sadu novou a že auto budu mít cca ještě 2 roky (40 000km navíc asi tak) tak se ptám, co vlastně koupit, aby to vůbec pasovalo a nejlépe nějaký odkaz nebo označení sady. :yes:

EDIT...jako mě už to příjde fakt složité. Rozebírat motor nechci a objednávat po díle z Ebay taky ne.
Myslím, že je jednodušší koupit aktuální sadu na trhu a prostě to brát jako nové, což by v každém případě mělo být vždy lepší.
Ostatně možná kdybych to nechal jak to je teď tak to taky třeba bude držet X let. Motor běží jak hodinky. Dělám to jen pro klid v duši, auto má najeto 95 tisíc, kdy se to často vyskytuje a já tomu chci jen předejít.
Naposledy upravil Polsondeside dne 31.05.2018 07:41, celkově upraveno 1
Sportage 2016 IV 1.6 T-GDI GT-Line + packet TECH; 16 000Km
Nejezdím, nejezdím, taky to nehuntuju
Polsondeside Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 793  Témata: 29
Registrován: 19.03.2016
Bydliště: Bydžovského  Czech Republic (cz)

Kia Sportage IV (2016)
16000 km @ 8 l/100km

Re: Přeskočený rozvodový řetěz 1,4 CVVT

Příspěvekod Mirse » 31.05.2018 07:39

Vypadalo to, že ti to Nole výše dopodrobna vypsal ? Je fakt, že v této záplavě informací by se ztratil i rodák :|
Kia Ceed SW MY 2020 1.4 T-GDI GPF TOP
Silver Lunar
22500 km 6,4 / 100 km
Kia Ceed SW MY 2016 1.6 GDI Exlusive, paket Color Grey+Navi
Silver Sirius
37900 km 6.8/100 km - prodáno
Uživatelský avatar
Mirse Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3889  
Registrován: 16.05.2015
Bydliště: Chomutov  Czech Republic (cz)
18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1)
27. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (9) TOP sponzor (1) Nejvzdálenější účastník srazu (3) Organizátor srazu (1)

Kia Ceed SW III (2020)
22500 km @ 6.4 l/100km

Re: Přeskočený rozvodový řetěz 1,4 CVVT

Příspěvekod Nole » 31.05.2018 08:40

v každom prípade môj fond trpezlivosti dotiekol
reťaz 2B200 sa u nás nikdy nemontovala, to by som o tom vedel a ak aj existuje, treba ju porovnať s toho linku od t0x!n
na tej reťazi sú farebne rozlíšené časové značky ružovou farbou
ale už nech si pre mňa za mňa namontuje do auta kto chce, ako chce aj kartonovú sadu
Kia ceed II 1,4 Silver
Uživatelský avatar
Nole Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 336  Témata: 1
Registrován: 04.12.2015
Bydliště: Trstena  Slovakia (sk)

PředchozíDalší

Zpět na Závady

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé