Tak jsem jim tam napsal :
Dobrý den pane aaa,
chtěl bych napsat pár dojmů ke včerejší "opravě" mého vozu Nová Kia Cee'd SW, VIN: xxx, daňový doklad č. yyy, smlouva – objednávka č. zzz.
Reklamace vrzajícího sedadla řidiče byla vyřešena:
1) posunutím madla ruční brzdy dále od sedadla řidiče
2) nalepením molitanu mezi sedadlo řidiče a středový tunel
Stav po ujetí 50 km.
Sedadlo řidiče už nevrže tak jako dříve. Pokud jedu na kruhovém objezdu tak ale opět vrzne. Ikdyž ne tolik jako předtím = zvuk je nyní méně intenzivní a trvá kratší dobu.
Pokud rukama mačkám sedák, tak sedák vrže.
Pokud roztáhnu kapsu na zadní části sedadla a chci do ni něco vložit tak sedadlo vrže.
Na levé straně opěradla (při pohledu ve směru jízdy) je na sedadle boule. Pokud na bouli sáhnu tak je tam ostrý výstupek (nejspíše nějaký drát) u kterého hrozý poranění.
Tímto Vás žádám o definitivní opravu mého vozu.
Tímto Vás žádám o servisní protokol ze včerejší opravy mého vozu.
Tímto Vás žádám aby servisní protokol obsahoval identifikace reklamujícího a servisu, jméno a příjmení servisního technika, popis závady, detailní popis opravy, jaké řešení bylo použito na opravu, datum opravy, podpis a razítko.
Tímto Vás žádám aby servisní protokol obsahoval informaci zda je reklamace uznána.
Tento email Vás také zasílám doporučeně Českou poštou.