Ceed 1,6 92kw benzín špatný start a rozjezd

Trápí Vás něco na voze?

Re: Ceed 1,6 92kw benzín špatný start a rozjezd

Příspěvekod vwq » 14.08.2013 13:38

Dneska jedu do servisu tak to proberu s technikem. Ukázalo se ale že má veliký vliv možnost nastavení toho obtokového rotačního šoupátka.Směr který víc otevře průchod vzduchu zaviní kolísání otáček při vyřazení.Někdy taky úplné zhasnutí motoru při dojezdu s vyšláplou spojkou. Středová poloha je taková neutrální ale špatné starty.Zkusil jsem krajní polohu s co nejvíc přiškrceným vzduchem a start za studena dobrý.Motor nekolísá, tak to otestuju. Nevím jestli má motor ještě další čidlo v paroží sání které by mohlo mít vliv.Každopádně to pořeším s technikem. :kia:
vwq Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 36  Témata: 5
Registrován: 07.08.2013
Bydliště: Milevsko  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Ceed 1,6 92kw benzín špatný start a rozjezd

Příspěvekod vwq » 25.09.2013 06:55

:) Přeskočený rozvodový řetěz o jeden zub. Vyměněný MAP senzor a čidlo teploty chladící kapaliny.Vyčištěná klapka s optokovým kanálem.
Motor má teď vynikající projev.Po startu 1200ot. , po ohřátí 700ot. Rozjezdy bez zaváhání a spotřeba 7 litrů. :kia:
Naposledy upravil vwq dne 10.09.2014 08:14, celkově upraveno 1
vwq Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 36  Témata: 5
Registrován: 07.08.2013
Bydliště: Milevsko  Czech Republic (cz)

Re: Ceed 1,6 92kw benzín špatný start a rozjezd

Příspěvekod vwq » 07.09.2014 22:02

Pro kontrolu rozvodů ještě doplním. Na řemenici kliky je zářez, ten dát na rysku 0 na bloku motoru. Na ozubených kolech vaček jsou proti sobě rysky a jsou zároveň s blokem prsou.Prví válec od prsou je v horní úvrati. Nefunguje dobře rohatka která brání návratu šponováku řetězu a díky tomu dochází k přeskočení řetězu. Je nutná kontrola prověšení řetězu. Slabá pružina za rohatkou nezvládne přecvaknutí o zub a nezajistí tak napnutí řetězu bez tlaku oleje. Přeskočení tak čeká na většinu uživatelů jak 1,4 tak i na 1,6.
Tohle technici v kia musí vidět na první pohled co sundají víko na hlavě!!! Není to nejlepší řešení ale pokud se dá na ozubená kola vaček rovné pravítko a zatlačí se na řetěz mezi nima nesmí být průvěs velký. Technici v kia by to měli vědět jaký je kritický průhyb. Mám už auto mimo záruky a tak stačilo jen nepatrně strčit do rohatky, pružinka překonala ten jeden zoubek co bylo třeba a průhyb je v normě.
vwq Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 36  Témata: 5
Registrován: 07.08.2013
Bydliště: Milevsko  Czech Republic (cz)

Re: Ceed 1,6 92kw benzín špatný start a rozjezd

Příspěvekod Tjj » 26.06.2018 20:28

hoj mam uplne to samy,auto a motor stejnej,takze to vyresilo vymena rozvodu ,map cidlo a cidlo teploty ?ja myslel ze kdyz budou rozvody vytahany tak budou delat bordel a uslysim to :(
Tjj Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 23  Témata: 2
Registrován: 26.06.2018
Bydliště: cesky brod  Czech Republic (cz)

Re: Ceed 1,6 92kw benzín špatný start a rozjezd

Příspěvekod Polsondeside » 18.08.2018 17:35

Aktuálně řeším něco podobného menšího rozsahu. Ranní starty nejsou tak hezké jako ty ostatní v průběhu dne. Auto navíc za studena při rozjezdu má velké tendence cuknutí než se zahřeje.
Ze spousty diskuzí různých značek jsem se dočetl, že na vině je váha vzduchu (MAF) nebo snímač tlaku sacího potrubí (MAP). Může vykazovat i malinko odlišné hodnoty v toleranci (diagnostika nevykáže chybu) a stejně to má vliv na studený start.
Momentálně hodlám s kamarádem prohodit MAP senzor a věřím, že ranní starty budou opět super.
Tato výměna se týká hlavně vozů, které na první starty zhasnou a pak mají kolísání otáček, dokud se neohřeje.
Sportage 2016 IV 1.6 T-GDI GT-Line + packet TECH; 16 000Km
Nejezdím, nejezdím, taky to nehuntuju
Polsondeside Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 793  Témata: 29
Registrován: 19.03.2016
Bydliště: Bydžovského  Czech Republic (cz)

Kia Sportage IV (2016)
16000 km @ 8 l/100km

Předchozí

Zpět na Závady

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]