Udělal jsem ještě kontrolu konektorů, jsou v pořádku. Jeden konektor obsahuje tenké dráty,dva žluté a bílý. Pak dva konektory silové. Odpojil jsem ten ovládací konektor a nastartoval s odpojeným.Svítí samozřejmě kontrolka EPS a posilovač nefunguje. Po zapojení konektoru zpět kontrolka EPS zhaslá a posilovač běží. Drobná změna k lepšímu. Síla která přichytává volant je menší a řízení příjemnější.Není to řešení, jen posun. Zvedl jsem si přední část na hever a odlehčil nápravu. Projev posilovače stejný i po odlehčení. To co posilovač dělá špatně je znatelné i když auto stojí.Pří otáčení volantem bez zastavení je to hladké a parádní.Jak se zastaví, volant se přichytí a musí se přemoci ze své polohy. To je to co dělá při jízdě řízení nepříjemné.Ještě jednou jsem překontroloval rozměr pneu pro tohle auto.V pořádku.Škoda že se nemohu nikde dozvědět co vše má na svědomí chování posilovače.Jak dlouhodobě vyhodnocuje řídící jednotka chování jiných součástek.Jak zohledňuje třeba ABS.Jak získává informaci o rychlosti jízdy a zda správně. Věřím že to není nic tak závažného, jen vědět jak na to. Kia je docela dobře udělaná, jen není dostatek informací jak řešit problémy. Taky i díky 7leté záruce. Řeší se vše v servisu .Nic méně aut s koncem záruky bude přibývat a věřím že ne každý bude ochoten dát jen tak na zkoušku za tento posilovač 65000kč. Bohužel taková cena opravdu je. Chtěl jsem vyměnit plechy co zakrývají zadní brzdy. No, podržte se. Mimo záruku to stojí 20000kč. Poptával jsem v kia Strakonice.Tyhle věci se dají ale řešit snadno jinak.Když už se mi povedlo vyřešit rozvody a chování řídící jednotky motoru, když je špatně seřízené LPG, tohle se vyřeší taky. Hlavně sem pište všechny postřehy co máte
)
Píšu to jen pro to, kdyby někdo řešil proč se do auta tolik šťourám
)))))