crui5er píše:Mě se teď poslední dobou v těchto mrazech stává něco opačného. Když se po studeném startu, kdy si motor drží otáčky cca. 1500-1700 rpm, rozjedu a po pár metrech zastavím a vyšlápnu spojku, tak mi otáčky motoru vylítnou přes 2000 rpm a s vyšláplou spojkou takto zůstanou viset. Přijde mi to, jako by si řídící jednotka říkala o více otáček pro alternátor.
Berka píše:To je právě ten náš rozdíl. Ty necháš motor běžet 2-3 min. a pak jedeš. Já mám ráno to samé. Než otevřu vrata, odmrazím sklo, tak nějaký čas uběhne a motor se zatím uvnitř prohřeje. Alespoň tak, aby fungovalo spalování.
Jenže odpoledne po práci nastartuji a motor běží jen pár vteřin než se připoutám a vyjíždím z parkoviště na hlavní silnici. Po startu má motor cca. 1500-1800 rpm a věřím, že kdybych nějakou minutu stál a počkal, tak se rozjedu v pořádku. Jenže takhle prostě není schopen podat nějaký výkon. Vnitřek motoru má tak nízkou teplotu, že při větší dávce paliva (po přidání plynu) se velice špatně zapálí a začne vynechávat a silně škubat- doslova vypne a má problém udržet se v běhu. Nastává to pouze v tahu, kdy potřebuji trochu přidat, abych se napojil na hlavní silnici. Na volnoběh běží motor normálně, bez vynechání. Obávám se, že to je konstrukční chyba GDi- přímého vstřiku. Možná už také nejsou v ideální kondici zapalovací svíčky- mají najeto 42 tis.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé