To je jak se bavit s totálním demagogem. Co ti ukáže regulace lambdy?
Tobě očividně nic, ale i pitomá bohatost směsy umí auto poslat do nouzového režimu velmi rychle, ale podle všeho tobě by nepomohla ani plná diag od Kii
Základní Pxxx kody OBD mužou velmi rychle navést nějakým správným směrem a dá se dohledat další postup. Dá se tím bez problému základní diagnostika řešit. Jenže to je pro lidi, co ví co mají hledat a používají mozek a mají alespn trošku představu o funkci jednotlivých komponentů v motoru a jejich závislosti. Otroci počítače, kteří potřebují, aby mu počítač idálně našel přesně tu komponentu která je vadná, těch je v servisech většina.. A vísledkem někdy je výměna poloviny věcí pod kapotou bez výsledku.
Příčin pro závadu může být velmi nmoho, včetně skutečně čerpadla, vstřiku, turba.. pokud auto bude v nouzovém režimu, bude uložená chyba, ta chyba se dá vyčíst nástrojme za 150kč doma.. To je základ i pro naše další diskuze. Ty tady jen blbě krafeš, ale pomoct nedokážeš, přitom může uživatel za minimum nákladů alespoň vědět uloženou chybu a to je mnoha případech víc než když sem někdo přijde a nahlasi - nejede mi auto co mam dělat... BTW Torque má v PRO verzi doplněk přímo pro KIU/Hyu a rozšířuje možnosti i přes ELM vidět na další hodnoty celého motor managementu.