Kdyby blbnul imobilizer, tak to vetsinou je videt na palubce na kontrolce imobilizeru (kdyz palubka normalne sviti). Jestli se ti nerozsvici vubec palubka, tak bud mas problem ve spinaci skrince a nebo s ukostrenim pod palubni deskou, ktere u prvnich ceedu melo obcas problem (nesvitila nebo blikala palubka), ale auto slo nastartovat nebo to blikalo za jizdy. Jeste stale jsi mi neodpovedel na muj prvni dotaz, kdyz ti nic nesviti, tak nastartujes a nebo ne? Jestli to i nestartuje, tak pak bych se vratil ke spinacce a pripadne jak pise Quadrant i startovaci rele v motorovem prostoru bych zkusil dat nove, je situovane vlevo na pozici E42.
Mas v aute ISG? Jaky typ prevodovky mas, manual nebo automat?
Podle schemat pro startovaci system jeste pri startovani overovano jeste nekolik dalsich podminek. Zarazene Pecko na automatu, stlacena spojka, vyrazena rychlost na neutral (coz jsem si nikdy nevsiml, ze bych musel delat)
Stacilo by pak, aby byl vadny jeden ze spinacu a mas hned problem.